MotorInfo

DPD partnerem konference Shopexpo

26.5.2015 11:10
DPD partnerem konference Shopexpo

Ve dnech 4. a 5. června 2015 se v multifunkční aule GONG v areálu ostravských Dolních Vítkovic uskuteční konference Shopexpo. 

Událost organizovaná firmou NetDirect, která nemá v Česku obdoby, spojuje přednášky, veletrhy, workshopy, neformální setkání i afterparty s koncertem. Během dvoudenního pestrého programu se vystřídají čeští a zahraniční řečníci a se svým příspěvkem vystoupí i zástupce společnosti DPD Ondřej Vaňha, který představí vizi přepravy druhé generace. 

Českou republiku, kde je podle posledních údajů v provozu 37 000 e-shopů, lze považovat za velmoc v oblasti e-commerce. Uspět v takové konkurenci vyžaduje sledování nejmodernějších trendů v oboru. I tyto důvody vedly organizátory konference Shopexpo k uspořádání největší akce na téma e-commerce ve střední Evropě, která zkombinuje klasický konferenční formát s expozicemi, workshopy, neformálními setkáními a kulturním programem. Hlavním tématem konference budou moderní trendy z oblasti e-shopů, doplněné dalšími zajímavými přednáškami například na téma digitální strategie, sociální sítě nebo copywriting. Na konferenci dostane svůj prostor i téma logistiky internetových obchodů a nejnovější trendy v této oblasti. Jako partner i řečník se podílí přední poskytovatel zásilkových služeb, společnost DPD. Její zástupce, obchodní a marketingový ředitel Ondřej Vaňha, vystoupí v rámci logistického bloku s příspěvkem na téma „Proč potřebuje moderní e-shop Přepravu 2.0?“. „Donedávna od přepravních společností nikdo nečekal více než pohyb věci z místa A do místa B. Dnešní digitální éra si však žádá novou úroveň služeb. V moment doručení zboží se oproti virtuálnímu nákupu online odehrává jediný skutečný kontakt se zákazníkem. Na tom, jak pohodlné bylo pro zákazníka doručení, často závisí i jeho postoj k budoucímu nákupu,“ shrnuje obsah svého příspěvku Ondřej Vaňha a dodává: „Účastníkům konference chceme představit přepravu, která vkládá kontrolu nad doručením do rukou zákazníka, a která zodpovídá nejen za balíček, ale i za podporu prodeje e-shopu.“ 

 

Foto:DPD