MotorInfo

Das WeltAuto uzavírá rok 2014 s úspěšnou bilancí

8.12.2014 16:18
Das WeltAuto uzavírá rok 2014 s úspěšnou bilancí

Obchodní síť značky Das WeltAuto, pod kterou se skrývá síť prodávající kvalitní a prověřené ojeté vozy, aktuálně čítá 50 prodejců, kteří v letošním roce prodají přibližně 15 000 ojetých vozů.

 

Letošní rok je ve znamení dalšího růstu sítě Das WeltAuto, k níž se připojili dva noví prodejci v Chlumci nad Cidlinou a Děčíně. Zákazníci tak mají k dispozici celkem 50 prodejců Das WeltAuto po celé České republice. Stále větší popularitě se těší také webové stránky Das WeltAuto, jejichž návštěvnost se zvýšila meziročně o téměř 10 procent. Na webových stránkách Das WeltAuto je přehledně prezentována kompletní nabídka všech prodejců, která zahrnuje průměrně více než 2 300 ojetých vozů.

O více než sedm procent meziročně vzrostl během prvních deseti měsíců letošního roku počet prodaných vozů v síti Das WeltAuto – na celkových 12 936 vozů. Prodejci Das WeltAuto mají tedy nakročeno k tomu, aby letos poprvé překonali hranici ročního prodeje 15 000 vozů. Dokladem kvality ojetých vozů prodávaných v síti Das WeltAuto je průměrná cena prodaného vozu téměř 330 000 Kč s DPH.

Program prodeje kvalitních ojetých vozů Das WeltAuto letos jako první zavedl koncernovou záruku na ojeté vozy a svými akčními nabídkami prodeje na protiúčet se zdárně vyrovnává s omezenější nabídkou ojetých vozů v některých kategoriích. Zákazníci Das WeltAuto mohou v letošním roce využívat také další marketingové akce, mezi něž patří například záruka zdarma se ŠkoFINem nebo servisní poukazy.

Na dealerské konferenci Das WeltAuto, která se uskutečnila v Praze, byly prezentovány kromě jiného i výsledky pravidelných kontrol kvality práce jednotlivých prodejců. Letošní mystery shopping (kvalitativní audit) dokládá další zlepšení kvality prodeje v síti Das WeltAuto oproti předchozímu roku a zároveň potvrzuje výrazně vyšší úroveň v porovnání s konkurencí. Na tom má zásluhu mimo jiné důkladný systém školení prodejců, kteří pravidelně absolvují 4 moduly školení a certifikace.

Das WeltAuto v rámci motivačního programu pravidelně oceňuje své nejlepší prodejce a jejich zaměstnance. Nejinak tomu bylo i v letošním roce. Prodejcem roku 2014 se stala společnost Porsche Praha-Smíchov, na druhém místě se umístila společnost Amond a třetí byl prodejce Gerhard Horejsek Litoměřice.

Cena mystery shopping za profesionalitu prodejce byla udělena Petru Hlouškovi z Porsche Praha-Smíchov a za ním se umístili Pavel Hladík z Tukasu a Michaela Šusterová z Autosalonu Klokočka C. Cenu Best practice si z dealerské konference Das WeltAuto odnesli zástupci společnosti Auto Jarov, zatímco Skokanem roku 2014 byla vyhlášena společnost Autotrend.

Pro rok 2015 připravuje Das WeltAuto další rozvoj, který přinese zákazníkům ještě vyšší kvalitu prodeje. Intenzivnější spolupráce se společností ŠkoFIN umožní nabídnout inovativní způsoby financování a další novinky lze očekávat v oblasti záruk a pojištění. Na programu bude samozřejmě i pokračující optimalizace veškerých procesů při kontaktu se zákazníkem u všech prodejců Das WeltAuto, včetně ještě intenzivnějšího propojení s prodejem nových vozů a autorizovaným servisem, aby byla zaručena maximální spokojenost zákazníků.

 

Foto:Das WeltAuto