Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Dacia je již třetím rokem 3. nejprodávanější značkou soukromé klientele a v srpnu 2016 zaznamenala dokonce historický tržní podíl 9,1 % v této kategorii.
Od začátku prodejů vozů značky Dacia jich bylo v České republice prodáno více jak 62 000. V srpnu 2016 se značka Dacia vůbec poprvé dostala na čtvrté místo žebříčku prodejů s tržním podílem 5,4 %. Z dalších úspěchůje možné uvést, že DaciaDuster je nejprodávanější SUV soukromé klientele i v r. 2016; Dacia Dokker je nejprodávanější dodávkou na trhu v roce 2016 a Dacia Sandero je v období 1-10/2016 třetí nejprodávanější vůz soukromé klientele ve své kategorii (B segment bez MPV).
62 000 vozů Dacia na českých silnicích
Před dvěma lety slavila značka Dacia desetileté výročí příchodu modelu Logan na český trh. Od té doby došlo k výraznému rozšíření nabídky, která nyní oslovuje široké spektrum zájemců o kvalitní a prostorné vozy a díky tomu se k 1. prosinci 2016 v České republice prodalo již více než 62 tisíc vozů značky Dacia. Nejprodávanějším modelem je SUV Duster, který od uvedení na trh v roce 2010 překonal metu 16 600 kusů.
V srpnu 2016 se značka Dacia vůbec poprvé dostala na čtvrté místo žebříčku prodejů s tržním podílem 5,4 % (OA bez LUV). Model Duster se pak v srpnu stal nejprodávanějším vozem kategorie SUV a tento výsledek zopakoval i v říjnu. V prodejích soukromé klientele je nejprodávanějším SUV již od ledna 2016. Za stejné období je také Dacia Dokker nejprodávanější osobní dodávkou. Tyto výsledky navazují na dlouhodobé úspěchy značky Dacia, která je již třetím rokem 3. nejprodávanější značkou soukromé klientele.
Obchodní úspěchy značky Dacia ve světě
Výborné výsledky na českém trhu jsou nedílnou součástí celosvětových úspěchů značky Dacia. Od počátku nové éry značky v roce 2004 bylo prodáno již více než 4 000 000 automobilů Dacia a v letošním roce byly k srpnu 2016 vykázány rekordní prodeje na 27 ze 44 trhů, kde jsou vozy Dacia nabízeny. Za období od ledna do října 2016 bylo prodáno téměř 478 000 vozů, což představuje meziroční nárůst o 6 %. Na evropském trhu zaujímá Dacia velmi zajímavou pozici, neboť Dacia Sandero je dlouhodobě třetí nejprodávanější vůz privátní klientele v segmentu B a Dacia Duster 2. nejprodávanější vůz privátní klientele v segmentu C.
Foto:Dacia