Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
V reakci na rostoucí popularitu značky Dacia bude mít i v Čechách letos premiéru jedinečné setkání majitelů vozů této značky pod názvem Dacia Piknik.
Před deseti lety započala uvedením modelu Dacia Logan nová éra značky Dacia. V současné době se jedná o nejrychleji rostoucí značku v Evropě s nejmladší modelovou řadou. Během uplynulých deseti let Dacia v mnoha ohledech předčila očekávání. Jedním z pozoruhodných jevů, který by před deseti lety čekal asi málokdo, je spontánní vznik komunity majitelů současných vozů Dacia. Majitelé Dacie se k jejich vlastnictví hrdě hlásí a například na facebooku má Dacia po celém světě přes 1,5 milionů fanoušků. I to je důkazem, že vlastnictví vozů značky Dacia může být i vyjádřením životního stylu.
Právě v reakci na rostoucí popularitu této značky bude mít u nás v Čechách letos premiéru jedinečné setkání majitelů vozů Dacia pod názvem Dacia Piknik. Jedná se o velmi úspěšný koncept, který se uskutečnil již v mnoha zemích a má stále rostoucí návštěvnost, např. ve Francii v minulém roce navštívilo 6. ročník tohoto volnočasového odpoledne, jehož součástí byl i koncert, více než 15 tisíc lidí.
Že je o takovouto akci zájem i mezi našimi majiteli vozů Dacia svědčí ten fakt, že v současné době je na Dacia Piknik registrováno již více než 3 000 účastníků.
„V České republice se k dnešnímu dni prodalo více než 33 tisíc vozů Dacia. Myšlenka společného odpočinkového odpoledne pro majitele značky Dacia a jejich rodiny nás natolik nadchla, neboť u nás registrujeme stále silnější pouto spousty zákazníků ke značce Dacia, že jsme s rozhodnutím uspořádat český Dacia Piknik neváhali ani minutu…“(Zdeněk Grunt, generální ředitel společnosti Renault ČR,a .s.).