MotorInfo

Crafter2Craftsmen míří do finále

13.2.2017 18:23
Crafter2Craftsmen míří do finále

Kampaň značky Volkswagen Užitkové vozy s názvem Crafter2Craftsmen míří do finále. Nový Crafter projel již většinu čtyřměsíční trasy 30 evropskými zeměmi o délce 42 000 kilometrů.

V jedné ze závěrečných etap zamíří také do České republiky se zastávkou v tradiční slévárně Stará Huť u Dobříše, kde bude očekáván 20. února 2017.

„Nový Volkswagen Crafter přináší revoluci do segmentu lehkých užitkových vozů, protože jsme ho vyvíjeli v úzké spolupráci s našimi zákazníky,“ říká Jan Procházka, ředitel divize Volkswagen Užitkové vozy společnosti Porsche Česká republika. „Neméně výjimečná je i naše PR kampaň Crafter2Craftsmen, která již od loňského listopadu úspěšně dokládá spolehlivost i všestranné schopnosti nového modelu Crafter. Mám proto velkou radost, že již brzy přivítáme našeho ‚maratonce‘ i v České republice.“

Nový Volkswagen Crafter bude v rámci kampaně Crafter2Craftsmen projíždět Českou republikou 20. února 2017. V dopoledních hodinách navštíví slévárenské mistry ve společnosti Stará Huť s.r.o. Historie Staré Hutě u Dobříše sahá pravděpodobně až do roku 1674 a největší slávy dosáhly místní železárny v závěru 19. století. Po první světové válce následoval úpadek a v roce 1926 byla výroba zastavena. Josef Svojitka, který tehdy pracoval jako mistr ve slévárně, nakoupil část zařízení zrušených železáren a v roce 1930 otevřel vlastní firmu. V současnosti pokračuje v tradici své rodiny nejmladší vnuk zakladatele Aleš Svojitka, který se zaměřuje na odlévání z bronzu a šedé litiny.

Jízda nového Crafteru napříč Evropou odstartovala 7. listopadu 2016 v zákaznickém centru značky Volkswagen Užitkové vozy v Hannoveru, v době zahájení předprodeje na německém trhu, a potrvá do konce února 2017, kdy bude nový Crafter uveden v Německu na trh. Nositel prestižního ocenění „International Van of the Year 2017“ (Mezinárodní lehký užitkový vůz roku 2017) dokládá v rámci akce Crafter2Craftsmen své výjimečné schopnosti v nejrozmanitějších provozních podmínkách. V každé zemi navštěvuje výjimečné řemeslníky, přičemž hlavní roli v celé kampani hraje jak nový Crafter, tak i jeho uživatelé z nejrůznějších oborů živnostenského podnikání.

Nový Crafter absolvuje v jednom kuse více než 42 000 kilometrů – to je přibližně obvod Země – napříč 30 evropskými zeměmi. V průměru tedy překonává 310 km za den. Cílem akce je potvrdit, co v nové generaci největšího modelu značky Volkswagen Užitkové vozy vězí, a prokázat, že je spolehlivým a hospodárným vozidlem pro všechny pracovní úkoly – každodenní i ty mimořádné – a že dokonale splní roli nepostradatelného pomocníka těch nejlepších mistrů ve svém oboru.

 

Foto:Volkswagen