Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Módní ikona a supermodelka je hvězdou nové reklamní kampaně „Je to německé“. První TV spoty s modely Opel Meriva a Mokka poběží v televizích už v polovině ledna.
Claudia Schiffer se objevila na obálkách více než 1 000 magazínů a je označována za jednu z nejkrásnějších žen světa. Její schopnost oslovit publikum celého světa jí zajistila mezinárodně úspěšnou kariéru, která trvá už více než 25 let. Je velvyslankyní UNICEF a nezpochybnitelnou světovou celebritou. Tato modelka původem z Porýní nyní přijala novou roli – bude „tváří“ značky Opel v Evropě. Stává se totiž středobodem nové kampaně „Je to německé“, která bude mít televizní premiéru už v lednu – TV spoty poběží v celé Evropě (s výjimkou Německa a Velké Británie).
V malých, vtipných a emocionálních příbězích Claudia Schiffer šarmantně ilustruje koncepci značky Opel „Made in Germany“. Hlavním tématem TV reklamy je jedinečnost modelů Opel, podmíněná německou konstrukční školou – jak ji demonstruje např. model Meriva se svými unikátními protisměrně se otvírajícími dveřmi nebo SUV model Mokka se sofistikovaným pohonem všech kol. Na konci každého spotu Claudia Schiffer rekapituluje: „Je to německé“.
Tina Müller, členka představenstva automobilky Opel odpovědná za marketing, říká: „Kampaň komunikuje moderní německé hodnoty, které jsou mezinárodně ceněné. Dnes Opel reprezentuje perfekcionistické německé konstrukční umění, emocionální design a vyniká i bezkonkurenčním poměrem ceny a užitné hodnoty. S Claudií Schiffer se nám podařilo získat německou hvězdu světového formátu, která se plně identifikuje s naší značkou.“
Claudia Schiffer o svých prvních pracovních dnech v roli ambasadora značky Opel říká: „První reklamu jsme točili v polovině prosince v Barceloně. Nové modely Opel symbolizují vynikající německé konstrukční umění, cit pro inovace i praktičnost. Meriva se svými zadními dveřmi, které se otvírají proti směru jízdy, je jedinečná! Je to fantastický automobil pro rodiny, jako je třeba ta moje.“