Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Nové Citroëny C4, C5 a DS3 získaly díky službě Tísňové volání Citroën s lokalizací vozu cenu Euro NCAP Advanced.
Hodnocení Euro NCAP Advanced odměňuje inovační systémy, které zaručují největší bezpečnost, ale jsou také přístupné co největšímu počtu zákazníků. Díky službě tísňového volání s lokalizací vozu získalCitroën ocenění hned pro 3 modely: C4, C5 a DS3. Citroën nabízí celou řadu služeb a funkcí poskytující řidiči, posádce i ostatním účastníkům silničního provozu pocit bezpečnosti jako je nová moderní služba Citroën eTouch, která bude do konce roku k dispozici u sedmi modelů. Nabídka Citroën eTouch zahrnuje především systémy tísňového a asistenčního volání s lokalizací vozu. Obě služby jsou bezplatné, fungují nepřetržitě za využití SIM karty zabudované ve voze a zajišťují přesnou lokalizaci vozu a rychlý zásah záchranných složek, ať je řidič obětí nebo svědkem nehody. Koncem roku bude tato prémiová nabídka fungovat v 10 zemích. Součástí nabídky Citroën eTouch jsou také dvě další služby dostupné na internetu na osobních stránkách zákazníka MyCITROEN, a to virtuální servisní knížka a výuka ekologického řízení EcoDriving. Díky nim je majitel vozu upozorněn v případě mechanické nebo bezpečnostní poruchy, je informován o nutných prohlídkách a kontrolách, ale může také sledovat spotřebu paliva a emise CO2. Tyto služby jsou po dobu smluvní záruky bezplatné.