Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Citroën Česká republika zavedl pro majitele vozidel této značky novou službu - tísňové volání s lokalizací vozu.
V případě nehody, nevolnosti, agrese je řidič spojen s dispečinkem a sms je odeslána se souřadnicemi pro lokalizaci vozidla. Dispečer přijme hovor a na obrazovce se mu objeví informace, kde se vozidlo nachází a kterým směrem jelo. Zobrazí se mu zároveň typ vozidla, zde jde o diesel nebo benzinovou verzi a také barva vozu. Když je posádka vozu při vědomí a ve stavu odpovídat, dispečer postupuje podle získaných informací a dle standardizovaného postupu. Pokud volající neodpovídá, dispečer kontaktuje neprodleně složky záchranného systému, které vyjíždějí na lokalizované místo.
Systém je aktivován buď automaticky díky nárazu vozidla, nebo může být tlačítko SOS stisknuto kýmkoliv v kabině vozu (po dobu 5 s). Volající je spojen ve svém mateřském jazyce, i když se právě nachází v zahraničí. Služba je dostupná 24 hodin denně 7 dní v týdnu a je zdarma.