Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Citroën Česká republika již třetí měsíc zaznamenal navýšení prodejů osobních a užitkových vozů na českém trhu.
Počet 1 790 prodaných vozů v ČR, to je bilance letošního roku značky Citroën a současně navýšení prodejů o 2,5 % oproti stejnému období loňského roku. 15 % prodejů značky představují užitkové vozy Citroën, 264 ks prodaných užitkových vozů představuje nárůst o 40 % oproti loňskému období.
Nejsilnější pozici má značka Citroën ve třídě velkoprostorových vozů: nejprodávanějším vozem je Citroën Berlingo s 312 prodanými kusy (+29 % oproti leden-březen 2013). Na druhém místě je Citroën C4 Picasso s 240 ks (+25 %) a na třetím Citroën C3 Picasso s 206 kusy, což je o 42 % více než loni.
„ Chceme si udržet silnou pozici v segmentu velkoprostorových vozů, kde je nabídka naší značky nejširší,“ komentuje strategii generální ředitel, Olivier Parry. „Naše dubnová nabídka pro zákazníky plánující nákup MPV je ještě posílena: navýšili jsme bonus za starý vůz zákazníka na 60 000 Kč, které se připočtou k výkupní ceně vozu. Chceme takto podpořit omlazení českého vozového parku a přispět k bezpečnosti na českých silnicích díky prodeji vozů s příkladnými bezpečnostními technologiemi a vynikajícími výsledky v testech EuroNCAP.“