Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Zatím jen ve Francii, na náš trh by měl být uveden ve druhém čtvrtletí příštího roku.
Citroën současně s uvedením této novinky řady DS spouští televizní reklamní spot.
Svět se mění a potřeby se vyvíjejí. Písmena DS, která jsou symbolem know-how, stylu a technologie, vyjadřují nový způsob uvažování o budoucnosti automobilů. Budoucnosti inspirované odkazem, který v sobě nese geny inovací a odlišnosti. Na základě tohoto zadání a této filozofie vytvořila agentura H reklamní film „Vstupte do nové epochy“ věnovaný Citroënu DS5, který je ztělesněním nové vize automobilové architektury a spojuje v sobě avantgardní technologie a řemeslné umění. V prvních vteřinách klipu sleduje divák koncert filharmonie ve velkém sále. Očekává klasickou symfonii, ale ve chvíli, kdy dirigent zvedne taktovku, spustí orchestr ďábelské provedení skladby „Doll-Dagga Buzz-Buzz Ziggety-Zag“ od Marilyna Mansona. Je to stejně odvážný přístup, jako u předchozích kampaní DS3 „Anti-retro“ a DS4 „Anti-Yes-Man“…