Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Citroën v roce 2012 uvedl na čínský trh společně se svým druhým společným podnikem v Číně CAPSA vozy DS3, DS4 a DS5 a otevřel tak novou kapitolu své čínské ofenzívy.
Řada DS, která se opírá o intenzivně se rozvíjející vlastní síť prodejců, se vůči čínským zákazníkům vymezuje jako plnohodnotná značka. Jde o strategický trumf na druhém největším světovém trhu s vozy kategorie Premium. Dynamickou síť DS již dnes tvoří 25 prodejen v největších čínských městech, do konce roku jich bude 70.
Generální ředitel Citroënu Frédéric Banzet k tomu uvedl: „Nutnost prosadit se v Číně pomocí společných podniků, které budou mít své specifické prodejní sítě, se s podnikem CAPSA přetransformovala do úžasné příležitosti pro celý Citroën. Jde o možnost prodávat na trhu řadu DS a díky vlastní síti posílit její pozici mezi vozy kategorie Premium.“ Jde o příležitost, jak z řady DS udělat v Číně plnohodnotnou značku a o klíčový triumf vývoje Citroënu na největším automobilovém trhu na světě a na druhém největším trhu z hlediska prodejů vozů kategorie Premium.
Citroën s řadou DS nabízí v Číně nový přístup k prémiovým automobilům, který je inovativní a odvážný, liší se od přístupu tradičních luxusních značek. DS tak zaujímá místo prémiové značky nové generace. Značky pro zákazníky, kteří se chtějí odlišit, značky, která dovedně spojuje francouzskou eleganci a know-how s moderností a výrazným stylem, které představují odkaz DS.
DS, rozvíjející se výrazná a moderní síť
20. června 2012: v Nankingu byl otevřen 1. DS Store. O šest měsíců později funguje v největších čínských městech (Peking, Šanghaj, Kanton, Šen-čen, atd.) již 25 prodejen. Tato dynamika bude pokračovat i v roce 2013, do konce roku má být otevřeno již 70 prodejen v 55 městech. Prodejny sítě DS, evokující duch vozů DS3, DS4 a DS5, otevírají nové cesty v přístupu k automobilům kategorie Premium. Barvy, materiály, světelná atmosféra, komfort, připojení,… Nic nebylo ponecháno náhodě. Vše je zacíleno na to, aby prodejny zasáhly všechny smysly čínských zákazníků, kteří si odtud odnášejí jedinečný zážitek.
Citroënu se tato strategie vyplatí, protože první zákazníci DS patří ve většině případů k nové generaci čínské moderní elity ve věku od 25 do 40 let, přicházejí ze světa byznysu a přitahuje je nová nabídka, kterou DS přináší na prémiový trh: inovace a elegance inspirovaná pařížským luxusem. Citroën chce jít ještě dál, a proto v brzké době otevře v samotném centru Šanghaje první showroom DS World, výkladní skříň značky, která čínské veřejnosti představí svět DS.