Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Po úspěšných ročnících 2010 a 2011 byl vyhlášen třetí ročník soutěže CITROËN CRÉATIVE AWARDS. Tato mezinárodní soutěž kreativity je určena všem, kdo chtějí popustit uzdu své fantazii.
Tématem třetího ročníku je « připojení », úkolem účastníků je vymyslet aplikaci pro chytré telefony budoucnosti, která usnadní život motoristům.
Vzhledem k tomu, že chytré telefony jsou součástí našeho každodenního života, vzhledem k tomu, že digitální aplikace nám poskytují stále více služeb, a vzhledem k tomu, že automobil, jako produkt mobility, musí být v současné době připojen k internetu, vyzývá letos značka účastníky soutěže CITROËN CRÉATIVE AWARDS (www.citroencreativeawards.com), aby napsali novou stránku historie Citroënu s kapitolou věnovanou internetovým službám. K tématu klade jedinou otázku:
„JAKÉ APLIKACE BY VÁM MĚLY USNADNIT ŘÍZENÍ A MOTORISTICKÝ ŽIVOT?“
Při promýšlení odpovědi musí účastníci vyjít z toho, že mají přístup „bez omezení“ ke všem informacím, které mohou u vozu potřebovat (rychlost, spotřeba, poloha pomocí GPS, kamerové záběry, atd.), nebo k dalším informacím (prodejny, servisy, diagnostika, situace na silnicích, atd.). Po ukončení soutěžní části, která se završí 10. února 2013, se sejde mezinárodní porota a vybere tři laureáty. Veřejnost bude mít možnost hlasovat po internetu pro udělení „ceny veřejnosti.“ Cílem je probudit kreativitu a objevit talenty. V tomto novém ročníku půjde více než kdy jindy o odvážné nápady v duchu „Kreativní technologie“ Citroënu.
Požadavky soutěže (v angličtině nebo francouzštině):
Odměny:
1. místo: 10 000 €
2. místo: 2 000 €
3. místo: 1 500 €
Cena veřejnosti: 1 500 €