MotorInfo

Citroën C4 Picasso má novou reklamní kampaň

13.4.2015 11:45
Citroën C4 Picasso má novou reklamní kampaň

Citroën C4 Picasso byl uveden do prodeje v roce 2013 a dosud se ho prodalo více než 208 000 kusů. Teď přichází na tento vůz nová reklamní kampaň, která zdůrazňuje jeho moderní nekonvenční image.  

Citroën C4 Picasso je koncipován jako rodinné auto a ztělesňuje to nejlepší z know-how Citroënu s vysoce účinnou nejnovější generací dieselových motorů BlueHDi diesel a benzinových motorů PureTech, plus řadu užitečných technologií, jako je 12” panoramatický HD displej a panoramatický výhled.

Nová televizní reklama běží ve Francii již několik dní. Je lehce úsměvná a je možné říct, že v ní jde o rodinné hodnoty. V podstatě se vůz C4 Picasso ukáže jako neodolatelná pobídka pro mladý pár, aby si pořídil děti. Diváci vidí dvě kolmé ulice, které se setkávají na rohu. Po jednom chodníku běží muž, po druhém mladá žena. Muž se nedívá, kam běží, protože má oči přilepené na Citroën C4 Picasso, takže se s dívkou srazí přímo na rohu. Po srážce se z ničeho nic objeví děti a muž si vymění významný pohled s malou dcerkou. Pak vidíme celou usměvavou rodinu ve voze C4 Picasso.


Kampaň upozorňuje na design a interiér tohoto pohodlného a příjemného MPV a slogan – „Citroën C4 Picasso, další důvod proto, mít děti“ – zaručeně vykouzlí každému úsměv na tváři.

 

Foto:Citroën