MotorInfo

Citroën bilancoval Paříž

26.10.2014 10:14
Citroën bilancoval Paříž

Pokračovat v produktové ofenzívě a zapsat se jako značka, pro kterou je kreativita a technologie cestou k dosažení větší pohody – tento cíl si značka Citroën stanovila pro letošní pařížský autosalon.

Tohoto cíle bylo podle vyjádření automobilky dosaženo, neboť počet objednávek stoupnul oproti roku 2012 o 21 %, během 14 dnů trvání autosalonu proběhlo více než 1 000 testovacích jízd a více než 1 milion návštěvníků využilo možnost zažít, co znamená slogan „feel good“ na „nejlepším stánku“ pařížského autosalonu, což je ocenění, které mu udělil motoristický časopis Argus.

Dva týdny pařížského autosalonu Citroën shrnul do několika bodů:

Nárůst návštěvnosti na 1 253 000 osob potvrzuje zájem a zaujetí o motoristický svět a posiluje postavení pařížského autosalonu jako nejnavštěvovanějšího autosalonu na světě.

Titul „nejlepší stánek“ autosalonu, který uděluje časopis Argus. Originální stánek značky Citroën, který díky své architektuře a atmosféře nechal plně vyznít to, co je pro značku typické, a zákazníkům umožnil prožít chvíle ve stylu sloganu „feel good“. Napomohl tomu optimistický a společenský duch, k němuž přispělo 130 hostesek a 50 zaměstnanců a který odpovídá hodnotám, jež značka ztělesňuje. Návštěvníci se mohli ponořit ještě hlouběji do světa značky Citroën i díky celé řadě doprovodných akcí (setkání s designéry, autogramiády s piloty WTCC, akce pro děti,…).

Atraktivní koncepční vozy nabízející jasnou perspektivu budoucnosti: C4 Cactus Airflow 2L, koncept nabízející „Kreativní technologii“, který je oceňován jak pro svůj design, tak jako konkrétní a cenově dostupná odpověď na výzvy zítřka. Jeho kouzlu neodolal dokonce ani Arnold Schwarzenegger. C1 Urban Ride, který vyvolal nadšení díky osvěžujícímu bojovnému a sebejistému charakteru. Okouzlil více než 17 000 návštěvníků, kteří v hlasování projevili přání, aby se vůz dostal i do výroby (což představuje více než 82 % hlasujících). Stejná anketa se odehrála i na sociálních sítích, kde vůz získal dalších 2 700 hlasů (90 % hlasů).

Nárůst počtu objednávek o 21 % oproti roku 2012, za kterým stojí kouzlo posledních novinek značky Citroën: vozů C4 Picasso, C4 Cactus a nové C1 (27 % verze Airscape). Na autosalonu tak bylo podepsáno téměř 2 800 rezervací (mimo modely DS), které budou předány síti Citroën a budou proměněny v objednávky.

Více než 1 000 zkušebních jízd ve vozech Citroën, které proběhly během autosalonu díky testovacímu centru, jež bylo umístěno jen několik metrů od stánku. Citroën zde dokázal splnit svůj slib, že bude nabízet pohodlná a snadno ovladatelná auta. I tady patřily mezi nejoblíbenější modely vozy Citroën C4 Cactus, C4 Picasso a nová C1.

Generální ředitelka značky Citroën Linda Jackson: „Jsme hrdí, že jsme na tomto pařížském autosalonu mohli více než 1 milionu návštěvníku umožnit prožít na stánku Citroën pocit „feel good“, a to  díky atmosféře celého stánku, našim ambasadorům a našim autům. Počet rezervací, který je o více než 20 % vyšší než v roce 2012, a titul „nejlepší stánek“ svědčí o úspěchu, který tento ročník autosalonu znamenal pro naši značku.“

Slogan FEEL GOOD se neomezuje jen na pařížský autosalon, ale pokračuje i v nejznámějším showroomu C_42 na Champs Elysées v Paříži. I zde si mohou návštěvníci prohlédnout nové modely Citroën C1 a C4 Cactus, které jsou tu představeny zcela novou formou.

 

Foto:Citroën