Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Mezinárodní konference, která se konala v Paříži, se stala příležitostí pro udělení cen „Citroën – Zájem o zákazníka 2014“.
Laureáti z řad koncesionářů z 26 zemí převzali na pódiu před očima svých kolegů cenu z rukou generálního ředitele značky Citroën pana Frédérica Banzeta.
„Můžete být všichni hrdí na toto ocenění, jste vzorem pro ostatní, což jste prokázali svými výsledky. Spoléhám na vás, že tuto hrdost budete sdílet se svými týmy, které se každodenně snaží zákazníkům vyhovět v jejich požadavcích. Spoléhám také na to, že budete neustále zvyšovat svou úroveň náročnosti vůči sobě samým a budete tento zájem o zákazníka předávat v následujících letech svým kolegům,“ prohlásil při předávání cen Frédéric Banzet .
Ceny „Citroën – Zájem o zákazníka" se každoročně udělují nejlepším koncesím z hlediska kvality služeb. Kritéria výběru jsou: míra doporučení, míra opětovného kontaktování po dodání nového vozu a po zásazích v servisu a obchodní výsledky.
Za Českou republiku si šel na podium vyzvednout cenu pan Pavel Marek, vedoucí prodeje AUTO VONDRÁK, s.r.o. z Jičína. Jde o krásné uznání pro tohoto prodejce, který má v automatickém podpisu svých emailů větu: Velice nás těší Váš zájem o vozy značky Citroën, srdečně Vás zveme k návštěvě našeho salonu a k uskutečnění předváděcí jízdy.