MotorInfo

Citroën a sociální média

20.10.2012 08:48
Citroën a sociální média

Citroën má dnes po celém světě 2 873 269 fanoušků na Facebooku.

Tento počet sám o sobě ilustruje jedinečný vztah, který značka udržuje s těmi, kdo ji sledují a podporují prostřednictvím sociálních médií. Aby Citroën vzdal tomuto vztahu hold na pařížském autosalonu, představil na svém stánku dosud nevídanou digitální zeď a návštěvníkům nabídl exkluzivní animace.

Odvážná a stoprocentně optimistická značka Citroën dokázala využít sociální média k přímé, uvolněné a interaktivní komunikaci se všemi, kdo ji sledují a podporují. S více než 70 oficiálními stránkami na Facebooku po celém světě má dnes značka téměř 2,9 milionů fanoušků. Citroën a sociální média, to je také 23 kanálů YouTube, 24 účtů Twitter, 14 stránek Google+ a dokonce 2 stránky na Sina Seino v Číně.

Značka se rozhodla tomuto vztahu vzdát hold i na svém stánku, kde na digitální zdi představila všechny skupiny fanoušků Citroën v sociálních médiích na jednom místě:

CITROËN SOCIAL CLUB, skutečná výkladní skříň značky představující její e-reputaci, spojující v reálném čase a po celém světě nejnovější zprávy týkající se značky na Facebooku, Twitteru, YouTube, atd. Jde o zcela novou odvážnou iniciativu značky, kterou Citroën již rok využívá v salonu C_42 na Champs-Elysées ;

„Picsel App“, nová animace, pomocí které si návštěvníci mohli prostřednictvím dotykového tabletu vytvořit svůj profil na Facebooku složený z fotografií Citroënů;

„Rallye des Tweets“, animace, která inspirovala návštěvníky k tomu, aby vyfotografovali své vozy vystavené na stánku a vyvěsili je na Twitteru. Ti, kdo vyvěsili největší počet fotek, si zvýšili šanci vyhrát cestu na Katalánskou rally, která se bude losovat ze všech příspěvků.

Citroën tak přímo vyzývá své fanoušky, aby vytvářeli zprávy týkající se značky. Citroën jim nabízí jedinečnou možnost podělit se přímo prostřednictvím videa o své dojmy se členy svých komunit.