MotorInfo

Citroën a Dongfeng posilují partnerství

11.4.2014 13:47
Citroën a Dongfeng posilují partnerství

Mezinárodní pekingský autosalon se stane zásadním místem k setkání v době, která pro Citroën znamená v Číně díky posílenému partnerství se skupinou Dongfeng historický mezník.

Dongfeng Citroën odhalí na svém stánku ve světové premiéře koncepční vůz, který je předobrazem modelu, jenž bude na trh uveden na konci roku. Tento nový vůz, vyráběný přímo v Číně, obohatí nabídku v segmentu C, vedle vozů  C4 L, C-Quatre a nového modelu C-Elysée, jehož prodej začal v září 2013. Tento posledně jmenovaný model se již etabloval jako výrazný nositel image značky, a to zejména díky své verzi pro WTCC. K posílení image značky přispívá i koncepční vůz Cactus, který se v Číně představí poprvé.

Dongfeng Citroën zaznamenal v roce 2013 nárůst prodejů o 25 %, což je víc, než činí růst trhu (19,1 %), prodeje dosáhly 280 000 kusů za rok. Jde o historický rekord, díky němuž je dnes Čína pro Citroën největším světovým trhem z hlediska prodejů, těsně před Francií. Dongfeng Citroën zde má k dispozici síť 435 prodejen, uznávanou pro kvalitu svých obchodních i servisních služeb. V roce 2013 obsadila jeho síť třetí místo v žebříčku JD Power. Dongfeng Citroën tak může více než kdy jindy rozběhnout v Číně intenzivní kampaň. Ta bude zaměřená především na produktovou nabídku společného podniku, především v segmentu C, který je v zemi nejdůležitější (více než polovina prodaných vozů). V loňském roce uvedl Dongfeng Citroën na trh v tomto segmentu v lednu model Citroën C4 L (76 000 prodaných vozů do konce března 2014) a v září Citroën C-Elysée (38 000 prodaných vozů do konce března 2014). Tyto dva vzájemně se doplňující sedany vyráběné přímo v Číně rozšířily nabídku, kterou tu značka v segmentu C měla, a spolu s vozem C-Quatre dnes společnému podniku umožňují získat si stále širší klientelu.