Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Pětiletá smlouva značky Chevrolet, kterou se stává oficiálním automobilovým partnerem Manchesteru United, obsahuje také vytvoření poháru Chevrolet China Cup.
Tento pohár je součástí Manchester United 2012 Tour, celosvětově zprostředkované DHL. Chevrolet China Cup, který se uskuteční v červenci, přinese fotbalové zápasy v Šanghaji a dalších čínských městech. První globální závazek značky Chevrolet vůči fotbalu v její historii dlouhé 101 let se kromě jiného soustřeďuje také na rozvoj zážitků a zkušeností fanoušků této hry.
Chevrolet také oznámil partnerství s One World Futbol Project, organizací soustřeďující se na podporu mladých fotbalistů v chudých regionech prostřednictvím revolučního, prakticky nezničitelného fotbalového míče. Podpora ze strany Chevroletu zahrnuje i dodávku 1,5 milionu míčů One World Futbol během příštích tří let organizacím pracujícím s mládeží ve válkou postižených oblastech, uprchlických táborech, katastrofami postižených oblastech a jiných znevýhodněných komunitách. Chevrolet je prvním korporátním sponzorem One World Futbol Project, který pozitivně ovlivnil život přes 525 000 lidí ve 137 zemích.
„S růstem Chevroletu jako globální značky přišel ten pravý čas na propojení s mezinárodním fotbalem," řekl G Joel Ewanick Global Chief Marketing Officer General Motors. „Naší ambicí je spojení s fotbalem způsobem, který přesahuje tradiční sponzorství. Chceme uvést do života naše vysoké uznání této hře oslavou toho nejlepšího, co fotbal může nabídnout a představit fanouškům neobvyklé možnosti zapojení se do hry."
Podle Davida Gilla, Manchester United Chief Executive: „Naše předsezonní turné je pro klub důležitým procesem, protože nám umožňuje připravit se na sezonu a upoutat naše fanoušky i partnery v různých zemích. Když jsme naposledy hráli náš předsezonní zápas v Číně, měli jsme tam fantastickou podporu fanoušků. Byli jsme ohromeni zaujetím a nadšením fanoušků, kteří nás přišli podpořit, a věříme, že mnozí z nich přijdou i letos. Je to poprvé, co budeme hrát na Chevrolet China Cup, a myslím si, že to bude fantastický start dlouhého a úspěšného vztahu s Chevroletem."
One World Futbol Project pomohl školám, sirotčincům a neziskovým organizacím řešit problémy, učit toleranci a budovat společenství. Společnost je také přidruženým členem streetfootballnetwork, která spojuje 94 fotbalově orientovaných neziskových organizací v 61 zemích.
„One World Futbol Project vyzdvihuje základní hodnotu, která je velmi blízká značce Chevrolet, že fotbal se může dotknout životů, poskytnout příležitosti a přinést pozitivní změnu do života lidí všude na světě," řekl Ewanick. „Krása fotbalu je stejně o lidech, jako o hře samotné. One World Futbol Project má potenciál spojit lidi na celém světě v jejich úsilí, vytvořit globální hnutí za dobro, které hra přináší a sblížit lidi, kteří jsou pro hru zapálení. Toto je druh hnutí, které Chevrolet povede."
Tim Jahnigen, spoluzakladatel a hlavní inovátor One World Futbol Project řekl: „Naše mise v případě One World Futbol Project je vytvoření pozitivního vlivu tím, že přineseme radost z fotbalu a hry mládeži na celém světě, aby děti mohly být dětmi bez ohledu na to, kde žijí. V značce Chevrolet jsme našli ideálního partnera, který společně s námi věří, že fotbal může spojit lidi nejen vzrušením ze hry, ale že může také smířit a znovu vybudovat komunity postižené válkou, nehodami a bídou. Prostřednictvím tohoto partnerství můžeme pozitivně ovlivnit další miliony životů jednoduchou silou trvanlivých míčů."