Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Chevrolet připravil exkluzivní událost v Hollywoodu, která připomenula méně známou část stoleté historie ikonické značky - její roli v americkém filmu a televizi.
Chevrolet Film Night spojil špičkové osobnosti filmového průmyslu a vybraných mezinárodních studentů na akci, která poskytla pohled do zákulisí filmové výroby a na jedinečné místo značky Chevrolet v ní. Slavnostní událost se konala v legendárních Paramount Studios a zahrnovala panelovou diskusi, slavnostní předávání cen Young Creative Chevrolet a tematickou recepci.
„Ikonická značka Chevrolet hrála významnou roli v amerických filmech a televizi po mnoho desetiletí a má stejně velký význam v popkultuře jako v každodenním životě. Neexistuje lepší místo než Hollywood pro společné setkání oceněných filmových tvůrců s mladými talenty pro inspiraci kreativních lídrů budoucnosti," řekla Susan Docherty, prezidentka Chevrolet Europe.
Renomovaní účastníci diskuse
Součástí Chevrolet Film Night byla panelová diskuse s renomovanými odborníky, která poskytla účastníkům autentický pohled na výrobu filmů v současnosti. Mezi pozvanými hosty byla vybrána mezinárodní skupina studentů ze souvisejících kreativních oborů i skupina budoucích absolventů vysoce oceňovaných filmových škol z Los Angeles. Účastníky panelové diskuse byli renomovaní producenti, a režiséři. Diskuse poskytla účastníkům pohled do jednoho z nejzajímavějších odvětví průmyslu přes jeho fungování a kreativní aspekty výroby filmů. Diskuse se věnovala otázkám vlivu mezinárodního filmového trhu a nových technologií, roli značek a kooperaci značek při výrobě, jakož i profesní kariéře účastníků diskuse, kteří odpovídali také na otázky publika.
Událost koncipovaná pro mladé talenty
Schopnost značky Chevrolet uspořádat takovou prestižní akci odráží její silnou pozici v hollywoodských filmech a její ikonický status v americké populární kultuře. Automobily Chevrolet vystupovaly v mnoha slavných filmech - od Repo Man a Batman po Transformers a xXx - Chevrolet je vyhledávaným partnerem pro kooperaci značek pro velké studia v Hollywoodu. Akce Chevrolet Film Night dokumentovala příspěvek značky k současné filmové tvorbě v Hollywoodu a představila kreativní profesionály, kteří ji budou vést v budoucnosti. Mezi pozvanými hosty byla vybraná skupina studentů z významných filmových škol USC a UCLA, jakož i vítězové evropské soutěže Young Creative Chevrolet (YCC) 2012, kteří byli slavnostně oceněni po panelové diskusi.
YCC, celoevropská soutěž v oblasti umění a designu, kterou Chevrolet vypsal poprvé v roce 2007, má za účel umožnit mladým kreativním profesionálům získat mezinárodní praktické zkušenosti v jednotlivých oborech. V roce 2012 měla soutěž YCC rekordně vysokou účast v oblasti módy, fotografie, videa a vizuálního umění z 24 evropských států. Návazně na Chevrolet Film Night se následující den vítězové YCC zúčastnili půldenního workshopu v GM Advanced Design Studio, North Hollywood, ve kterém se navrhují automobily budoucnosti.
Styl filmového festivalu
Akcie Chevrolet Film Night se nesla v klasickém hollywoodském stylu: přivítání hostů na červeném koberci, panelová diskuse v historickém Paramount Theatre a následně recepce ve filmové scéně ulice z New Yorku. Na slavnostní akci byly vystaveny také slavné automobily Chevrolet, které účinkovaly ve filmech a televizi jako Bumblebee a Sideswipe z Transformers; C-10 modelového roku 1963 ze seriálu Twilight a červené Camaro z připravovaného filmu The Last Stand s Arnoldem Schwarzeneggerem v hlavní roli, který bude mít premiéru v roce 2013. Kromě slavných diskutujících osobností filmového průmyslu a studentů se akce zúčastnili i členové poroty YCC a VIP hosté z oblasti zábavního průmyslu. Značku Chevrolet na akci Chevrolet Film Night zastupovala Susan Docherty, prezidentka a výkonná ředitelka Chevrolet Europe a Chris Perry, viceprezident Chevroletu pro globální marketing.