Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
V AAA AUTO tvoří ženy téměř 30 % zákazníků. Specifickou skupinu pak tvoří ženy – matky; podle nejnovějších statistik AAA AUTO se v populaci maminek - řidiček těší největší oblibě benzinové automobily s manuální převodovkou v provedení kombi, MPV a SUV.
České matky potkáte na silnících nejčastěji ve vozech značky Škoda, Ford a Volkswagen. Ženy, které mají ve vozech malé ratolesti, dávají přednost praktičnosti a hlavně bezpečnosti před komfortem a stylem. Jedním z nejdůležitějších faktorů při výběru novějšího vozu je průměrná spotřeba a velikost kufru. Podle statistik AAA AUTO české ženy preferují benzinové motory (63 %) a rozhodně nepodléhají západnímu trendu automatických převodovek. „Auta s manuální převodovkou tvoří 90 % prodaných vozů právě dámské části populace,“ uvádí Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO a dodává: „V případě typu karoserie u zákaznic obecně vládne hatchback (48 %), nicméně ženy s dětmi preferují kombi, MPV a čím dál více nám narůstá prodej vozů i v segmentu SUV, neboť maminky kladou mnohem větší důraz na celkovou bezpečnost a bytelnost vozu. Sama z pohledu matky dvouleté holčičky a aktivní řidičky preferuji větší bezpečné vozy s dobrým výhledem a velkým úložným prostorem.“
Nejprodávanější modely vozů ženám v prvním čtvrtletí 2016
1. Škoda Fabia
2. Škoda Octavia
3. Ford Focus
4. Volkswagen Golf
5. Ford Mondeo
6. Volkswagen Passat
7. Volkswagen Golf
8. Renault Megane
9. Hyundai i30
10. Kia Cee´d
Odlišné preference při pořizování vozu mají začínající řidičky. Pro ty je charakteristické vnímání automobilu především jako flexibilního dopravního prostředku a zároveň symbolu určité nezávislosti. Takové ženy si častěji vybírají menší vozy s nižším objemem motoru, jejichž výhodou je celkově nižší spotřeba paliva a snazší manévrování, například při parkování v centru měst či podzemních garáží. „Ženy jsou obecně při výběru automobilů velmi pragmatické, ale čím jsou mladší, tím více při výběru automobilu zohledňují i módnost a barvu vozu,“ doplňuje Topolová. Automobily českých řidiček pak nejčastěji zdobí elegantní šedá barva (19 %), následuje modrá (17 %) a červená (14 %).