Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Ze všech modelů na britském trhu nejvíce uspokojuje své majitele Škoda Yeti. To je výsledek ankety ‚Driver Power 2013’ britského odborného magazínu ‚Auto Express’, které se zúčastnilo zhruba 46 000 čtenářů.
Druhá je Škoda Superb a Octavia se umístila na šestém místě. Tím se mezi nejlepšími šesti vozy v anketě umístily hned tři modely značky z Mladé Boleslavi. Hodnoceno bylo celkem 100 modelů v 10 kategoriích.
‚Most satisfying car to own’ – to je ve Velké Británii Škoda Yeti: 92,65 procent dotázaných řidičů tohoto kompaktního SUV je se svým vozem velice spokojeno. S tímto výsledkem dosáhl Yeti maximální hodnoty spokojenosti ze všech 100 modelů, hodnocených v rámci ankety ‚Auto Express’. Hned za ním se umístil Superb s 92,13 procenty spokojených zákazníků. Octavia druhé generace se s 89,20 procenty spokojených zákazníků umístila na šestém místě. Třetí generace modelu Octavia, která byla ve světové premiéře představena na počátku roku, se na ostrovech prodává od poloviny března 2013.
S letošním vítězstvím modelu Yeti se na prvním místě v soutěži ‚Driver Power’ už potřetí umístil vůz značky Škoda. Yeti zvítězil i v minulém roce, v roce 2011 pak zvítězil Superb. Anketa mezi čtenáři časopisu ‚Driver Power’ je jedním z nejrenomovanějších výzkumů spokojenosti zákazníků ve Velké Británii. V letošním roce se jí zúčastnilo více než 46 000 čtenářů a majitelů automobilů. Úspěch těchto vozů potvrzuje současnou stále rostoucí oblibu značky ve Velké Británii. Vedle vítězství v celkovém hodnocení byl Yeti také vyhlášen ‚Best Compact Family Car’ – nejlepší kompaktním rodinným vozem. Superb zase zvítězil v kategorii ‚Best Family Car’ – nejlepší rodinný vůz. Účastníci ankety na vozech značky Škoda oceňují především vysokou funkčnost a velkorysou nabídku prostoru. Také co se týče ‚technologií na palubě‘, umí značka přesvědčit: Yeti v hodnocení ‚In-car Technology’nechal za sebou i vozy vyšších tříd. Ani v kvalitě Yeti nezaostává - 96,25 procent účastníků ankety bylo spokojeno s kvalitou vozu jakožto produktu.
Škoda je u zákazníků ve Velké Británii stále úspěšnější. V prvním čtvrtletí 2013 vzrostl počet prodaných vozů na britských ostrovech v porovnání se srovnatelným obdobím minulého roku o 19,1 procenta na 16 200 vozů. Jen v březnu se prodej české značky ve Velké Británii zlepšil oproti stejnému měsíci uplynulého roku o 21,4 procent na více než 10 000 vozů. V roce 2012 dosáhla značka s více než 53 200 prodanými vozy v porovnání s rokem 2011 nárůstu o 9,9 % a dosáhla tak nového prodejního rekordu.