MotorInfo

Brilliant Young Entrepreneurs má svého vítěze

16.6.2015 14:51
Brilliant Young Entrepreneurs má svého vítěze

Vítězem soutěže Brilliant Young Entrepreneurs v České republice se stal studentský tým Central Warehouse Solution.

Hlavní cenou je částka 15 000 eur a odborný mentoring od společnosti Hyundai. Soutěž Brilliant Young Entrepreneurs (BYE, česky: skvělí mladí podnikatelé) určená vysokoškolským studentům má svého vítěze – tým Central Warehouse Solution (CWS), který přesvědčil odbornou porotu svým projektem zprostředkování logistických služeb pro malé a střední e-shopy. Dvojčlenný podnikatelský tým tvoří Patrik Babinec, student právnické fakulty Univerzity Karlovy a Konstantin Margaretis, z ekonomické fakulty VŠB – TU Ostrava.

Patrik Babinec triumf okomentoval: „Vítězství pro nás znamená neuvěřitelné ulehčení startu našeho byznysu ve smyslu finanční svobody při rozjezdu a velký přínos vidím i v možnosti využití mentoringu od partnera soutěže, společnosti Hyundai. Jako neuvěřitelně přínosný vidím i feedback od lidí z poroty, kteří se pohybují v reálném byznysu.“

Konstantin Margaretis, dodává: „Pro nás jde ale i o obrovský závazek, 15 000 euro není málo peněz a jde o projekt, takže teď přijde realizace, která je nadlouho a pro všechny bude zajímavé sledovat, jak nám to půjde.“

Soutěž vyhlásila JA Czech (Junior Achievemnet Czech), nezisková vzdělávací organizace, ve spolupráci se společností Hyundai Motor Czech s.r.o. Vítězi poskytne Hyundai Motor Czech s.r.o. odborný mentoring a finanční podporu ve výši 15 000 eur na další rozvoj podnikatelského záměru. Do soutěže se přihlásilo se svými projekty 32 týmů, 5 z nich postoupilo do finále, které proběhlo včera v pražském sídle společnosti Hyundai Motor Czech.

Miloš Adámek, člen poroty a Senior PR Manager Hyundai Motor Czech k soutěži uvedl: „Zaujala mě profesionalita a pečlivá příprava finalistů a zároveň otevřený a nezatížený postoj k podnikání. Bylo vidět, že se všichni postupující věnují svému podnikatelskému záměru již nějakou dobu, protože projekty a znalosti příslušného segmentu trhu byly na téměř profesionální úrovni. Protože oceněný mohl být pouze jeden projekt, nebylo pro mě rozhodování o vítězi jednoduché.“ 

 

 

Foto:Alžběta Sklářová