Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Bridgestone získal v Německu prestižní mediální ocenění „Deutscher Mediapreis 2014“ za uvedení městské sportovní pneumatiky Adrenalin RE002 na trh v roce 2013.
Akce Bridgestone „Ultimate Experience“ u příležitosti uvedení nové pneumatiky Adrenalin na trh byla zvolena jako nejlepší v kategorii „Media Idea of the Year: brand experience/event“. Cílovou skupinou prémiové sportovní pneumatiky Bridgestone Potenza Adrenalin RE002 jsou vášniví řidiči, kteří milují sportovní jízdu. V rámci jejího uvedení na trh bylo záměrem podpořit digitální marketingovou kampaň pozváním 60 předních evropských automobilových blogerů, aby si sami otestovali pneumatiku Adrenalin. Blogeři mohli za doprovodu profesionálních instruktorů prožívat vzrušení z řízení vozu obutého do pneumatik Adrenalin během víkendové akce Bridgestone „Ultimate Experience“ na okruhu Ascari v jižním Španělsku.
Akce byla přijata s nadšením a okamžitě se o ní na internetu objevily pozitivně vyznívající reportáže. Blogeři během měsíce, který následoval po víkendu „Ultimate Experience“, zveřejnili 89 reportáží, fotografie, videa a články na motoristických webových portálech a sociálních sítích Facebook, YouTube, Flickr a Twitter, které zaznamenaly více než 372 000 jedinečných návštěvníků a 806 000 návštěv.
„Tím, že jsme blogerům umožnili vyzkoušet si pneumatiku Adrenalin na okruhu Ascari, jsme urychlili šíření zprávy o jejím uvedení na trh po digitální dálnici,“ říká Jake Rønsholt, ředitel pro korporátní a značkovou komunikaci společnosti Bridgestone Europe.