MotorInfo

Bridgestone zahajuje lyžařskou sezonu

7.11.2014 09:46
Bridgestone zahajuje lyžařskou sezonu

Bridgestone jako hlavní sponzor Světového poháru v alpském lyžování (Audi FIS Ski World Cup) hodlá v nové sezoně ještě intenzivněji využít spojení s touto vrcholnou disciplínou zimních sportů.

V rámci rozsáhlé zimní kampaně bude Bridgestone sponzorovat ještě více závodů v sezoně 2014/15, která byla nedávno zahájena v Rakousku. Diváci a fanoušci zimních sportů spatří loga značky Bridgestone v prostoru startu, na brankových vlajkách, dresech sportovců a tabulích podél trati a v prostoru cíle v ještě větším počtu závodů po celé Evropě než dosud. V místech konání několika závodů, včetně úvodního podniku sezony v Söldenu, bude rovněž postaven speciální propagační stánek Bridgestone. Kromě toho se mnoha závodů zúčastní nyní již proslulá socha sjezdaře vyrobená z pneumatik, která symbolizuje pokračující podporu tohoto sportu od značky Bridgestone. Sponzorování Světového poháru v alpském lyžování (Audi FIS Ski World Cup) značkou Bridgestone ještě více než dosud zdůrazňuje paralelu mezi prémiovými výkony na zasněžených svazích i na silnicích, čímž přispívá k dalšímu růstu povědomí veřejnosti o vynikající úrovni bezpečnosti zimních pneumatik.

Jake Rønsholt, generální ředitel obchodní jednotky Consumer Business Unit ve společnosti Bridgestone Europe, k tomu říká: „Výzvy řízení automobilu v zimních podmínkách jsou podobné jako v alpském lyžování. V obou případech je nezbytné vynikající ovládání společně s rovnováhou, bezpečností a přilnavostí. A to je důvodem, proč jsme již čtvrtým rokem v řadě sponzorem Světového poháru v alpském lyžování Audi FIS Alpine Ski World Cup. Bridgestone intenzivně investuje do vývoje nejvyspělejších technologií, aby zajistil nejvyšší úroveň výkonu a bezpečnosti na zimních cestách, což opět potvrzují mimořádně dobré výsledky v předních nezávislých testech zimních pneumatik. Zahájení nové sezony světového poháru má proto pro Bridgestone v mnoha ohledech velký význam.“

Sponzorování Světového poháru v alpském lyžování (Audi FIS Alpine Ski World Cup) značkou Bridgestone je součástí probíhajících investic společnosti Bridgestone do zvyšování povědomí o bezpečnosti zimních pneumatik. Zahájení lyžařské sezony se časově shoduje se spuštěním rozsáhlé korporátní reklamní kampaně, jejímž cílem je šířit informaci o tom, že pneumatiky jsou ze všech bezpečnostních systémů, nabízených v současných automobilech, jediným prvkem, který má kontakt s vozovkou. Bridgestone vyvinul na podporu šíření tohoto sdělení během zimního období, kdy je přilnavost pro zajištění bezpečnosti silničního provozu nejdůležitější, nový reklamní stánek speciálně pro sezonu 2014/15, který oslavil premiéru hned na prvním podniku v Söldenu, a posléze bude postaven rovněž v Semmeringu, Mnichově, Saalbachu a Garmisch-Partenkirchenu. Návštěvníci stánku se mohou seznámit s výhodami zimních a letních pneumatik Bridgestone v oblastech bezpečnosti a výkonu, ale také se zúčastnit zábavných interaktivních aktivit, jako je fotokabinka nebo soutěž o Audi A1, obuté samozřejmě do pneumatik Bridgestone. A v neposlední řadě koutek MotoGP upozorňuje na další významnou sponzorskou aktivitu značky Bridgestone v Evropě, což je další oblast, v níž přilnavost, preciznost ve vysokých rychlostech a ovladatelnost rozhoduje o vítězství a prohře.

Zahájení sezony Světového poháru v alpském lyžování (Audi FIS Ski World Cup) je také startovním výstřelem pro evropské motoristy, aby přezuli na zimní pneumatiky. Mezi spotřebiteli se postupně zvyšuje povědomí o tom, že zimní pneumatiky nabízejí oproti letním pneumatikám v zimních podmínkách výrazně lepší výkony v disciplínách brzdění, ovladatelnosti a provozních vlastností, a jsou tak zásadním faktorem pro zajištění bezpečnosti silničního provozu. Zimní pneumatiky jsou nejen výrazně efektivnější na zmrzlém povrchu než letní pneumatiky, ale zároveň poskytují také lepší přilnavost a vyšší úroveň bezpečnosti ve všech zimních podmínkách. Nezávislé i interní testy opakovaně dokazují, že na sněhu může být brzdná dráha s letními pneumatikami téměř třikrát delší než se zimními pneumatikami.

 

Foto:Bridgestone