MotorInfo

Bridgestone se na IAA Užitkové vozy 2014 zaměřuje na vozové parky

20.9.2014 08:56
Bridgestone se na IAA Užitkové vozy 2014 zaměřuje na vozové parky

Bridgestone představí své produkty, systémy a služby na 65. mezinárodním veletrhu IAA Užitkové vozy v německém Hannoveru, který se koná ve dnech od 25. září do 2. října 2014.

Dvouúrovňová expozice Bridgestone s plochou 300 m² bude zaměřena na modernizovaný program Total Tyre Care společnosti Bridgestone, který nabízí provozovatelům vozových parků řešení pro úsporu času a nákladů v oblasti pneumatik. Provozovatelé vozových parků se budou moci na stánku Bridgestone podrobně seznámit s kompletní nabídkou Total Tyre Care, aby se mohli rozhodnout, jaký rozsah služeb jim bude nejlépe vyhovovat. Kromě toho si budou moci prohlédnout nejnovější pneumatiky Bridgestone pro nákladní vozidla a autobusy, protektory Bandag a servisní systémy Bridgestone. Návštěvníci budou rovněž zváni k odpočinku ve společenském koutku a budou zde moci získat více informací o společnosti Bridgestone.

Total Tyre Care snižuje provozní náklady na vozový park

Hlavním poutačem expozice Bridgestone je proto program Total Tyre Care pro vozové parky, který je tvořen třemi základními moduly:

Total Tyre Life: vychází z nabídky prémiových nových pneumatik Bridgestone a protektorů Bandag, které snižují náklady na kilometr v průběhu celého životního cyklu pneumatiky.

Total Tyre Services: profesionální služby v oblasti údržby pneumatik a asistence poskytují vše, co provozovatelé vozových parků potřebují k zajištění maximálně hospodárného provozu svých nákladních vozidel po celé Evropě.

Total Tyre Systems: Jedinečné nástroje Bridgestone pro sledování stavu pneumatik pomáhají snižovat náklady nepřetržitým poskytováním jasného přehledu o stavu pneumatik vozového parku.

Tři úrovně služeb

Harald Van Ooteghem, vedoucí marketingového plánování obchodní jednotky Commercial Business Unit ve společnosti Bridgestone Europe, k tomu podává následující vysvětlení: „Bridgestone Total Tyre Care není rigidní systém, v němž by musel zákazník ‚koupit všechno‘. Jedná se o flexibilní program, který nabízí tři úrovně individualizovaných servisních balíčků pro řízení a údržbu pneumatik – programy Monitoring, Maintenance a Management – sestavené s ohledem na individuální potřeby všech provozovatelů vozových parků.“

Každý z uvedených servisních balíčků poskytuje efektivní řešení pro snižování celkových provozních nákladů na vozový park.