Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Jako hlavní sponzor seriálu 39 závodů Světového poháru v alpském lyžování vstupuje Bridgestone do třetí sezony úzké spolupráce s tímto vrcholovým zimním sportem.
Světový pohár v alpském lyžování 2013/2014 začal o posledním říjnovém víkendu. Bridgestone hraje roli hlavního sponzora Světového poháru v alpském lyžování (Audi FIS Alpine Ski World Cup) a bude v letošní sezoně sponzorovat celkem 39 závodů v 8 zemích po celé Evropě (Rakousko, Finsko, Francie, Německo, Itálie, Slovinsko, Švédsko a Švýcarsko). Současně oznámil prodloužení sponzorské smlouvy na další tři sezony.
Jake Rønsholt, generální ředitel oddělení Corporate and Brand Communications ve společnosti Bridgestone Europe, k tomu říká: „Výzvy řízení automobilu v zimních podmínkách jsou podobné jako v alpském lyžování. V obou případech je nezbytné vynikající ovládání společně s rovnováhou, bezpečností a přilnavostí. A to je důvodem, proč jsme již třetím rokem hrdým sponzorem Světového poháru v alpském lyžování Audi FIS Alpine Ski World Cup. Bridgestone intenzivně investuje do vývoje nejvyspělejších technologií, aby zajistil nejvyšší úroveň výkonu a bezpečnosti na zimních cestách. To potvrzují špičkové výsledky nedávných testů v několika předních německých publikacích, jichž dosáhly naše zimní pneumatiky Blizzak LM-32 a LM-32s, jakož i Firestone Winterhawk 3.“
Obřího slalomu v Söldenu se zúčastnil slavný německý sjezdař a tvář značky Bridgestone Fritz Dopfer. Fritz, který podepsal sponzorskou smlouvu se společností Bridgestone v letošním roce, dává tvář rozsáhlému sponzorskému balíčku, který zahrnuje loga značky Bridgestone v prostoru startu, na brankových vlajkách a dresech sportovců společně s nepřehlédnutelnými tabulemi podél trati a v oblasti cíle.
Zahájení nového ročníku Světového poháru v alpském lyžování 2013/2014 se kryje s dobou, kdy mnoho evropských motoristů přezouvá své vozy z letních na zimní pneumatiky. Povědomí spotřebitelů o enormních přínosech zimních pneumatiky pro bezpečnost silničního provozu vzrůstá každým rokem, stejně jako poptávka po prémiových zimních pneumatikách, které si poradí se všemi druhy zimních podmínek. Bridgestone proto i nadále intenzivně investuje do vývoje nejnovějších zimních směsí, dezénů a konstrukčních metod, aby byla zajištěna nejvyšší úroveň bezpečnosti i v nejvíce extrémních severských podmínkách.
Bridgestone pokračuje v podpoře českého sjezdaře Ondřeje Banka
„V České republice je tváří značky Bridgestone již třetím rokem náš dlouhodobě nejlepší sjezdař Ondra Bank, který je od roku 1998 stabilním členem mužského A-týmu české reprezentace,“ říká Jaroslav Třetina, marketingový manager společnosti Bridgestone ČR. „Ondra je v nezáviděníhodné pozici, protože kvůli nemocem a zraněním dva roky téměř nezávodil a jen v předchozí sezoně se musel potýkat se dvěma zraněními. Společně s ním ovšem věříme, že letos se na něj i ve sportu tolik potřebné štěstí konečně usměje a Ondra potvrdí své dosavadní postavení dlouhodobě nejúspěšnějšího českého reprezentanta v alpském lyžování nejen v závodech Světového poháru, ale i na olympijských hrách v Soči.“
Výsledky testů pro zimní pneumatiky Bridgestone
Průběžné investice společnosti Bridgestone do vývoje bezpečných, spolehlivých a vysokovýkonných zimních pneumatik byly nedávno oceněny vynikajícími výsledky testů několika zimních pneumatik značek Bridgestone a Firestone v nejvýznamnějších německých motoristických časopisech. Zimní pneumatika Blizzak LM-32 byla velmi chválena dvěma renomovanými německými motoristickými časopisy. Pneumatika Blizzak LM-32, reprezentující vrcholné know-how značky Bridgestone v oblasti technologie dezénu a směsi, dosáhla extrémně dobrých výsledků v nejnovějších nezávislých testech. Od časopisu Auto Zeitung získala přívlastek „velmi doporučovaná“ a v časopisu Auto Bild skončila na 4. místě z 50 pneumatik. Pneumatice Blizzak LM-32s byla udělena pečeť kvality organizace TÜV SÜD za její výkon na mokru, neboť byla jasným vítězem v disciplínách brzdění na mokru, příčné přilnavosti na mokru a odolnosti vůči akvaplaningu při jízdě přímým směrem. Autoklub ADAC ve svém testu zimních pneumatik 2013 popsal tuto pneumatiku jako „velmi dobře vyváženou“ a ve svém časopisu ADAC Motorwelt ji označil za „nejlepší volbu na mokrou vozovku“. Pneumatika Winterhawk 3 se umístila v testu zimních pneumatik 2013, který společně uspořádaly autokluby ADAC, TCS a ÖAMTC, na třetím místě. Pneumatika Winterhawk 3 si vedla velmi dobře rovněž v testu organizací ACE, GTÜ a ARBÖ, v němž byla vyhlášena „vítězem z hlediska cena/výkon“.
Uvedené výsledky testů jsou zveřejňovány v době, kdy v Evropě přichází čas pro přezutí na zimní pneumatiky. S klesajícími teplotami věnují spotřebitelé velkou pozornost výsledkům nezávislých testů, aby si mohli vybrat vhodnou pneumatiku pro své provozní podmínky, druh vozidla a styl řízení. Zimní pneumatiky jsou nejen výrazně efektivnější na zmrzlém povrchu než letní pneumatiky, ale zároveň poskytují také lepší přilnavost a vyšší úroveň bezpečnosti ve všech zimních podmínkách. Interní testy společnosti Bridgestone a zkoušky realizované třetími stranamiukazují, že na sněhu může být brzdná dráha s letními pneumatikami téměř třikrát delší než se zimními. Bridgestone jako výrobce pneumatik proto důrazně doporučuje přezutí na zimní pneumatiky již při příchodu chladného počasí, nikoli až napadne první sníh.