Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Bridgestone představí na autosalonu v Paříži nejnovější generaci prémiových pneumatik Bridgestone a mnoho dalších technologických inovací.
Kromě toho nabídne návštěvníkům možnost objevit také nový styl a nové směřování značky prostřednictvím řady dynamických a interaktivních atrakcí.
Budoucnost technologie pneumatik
Jak se na vedoucího světového výrobce prémiových pneumatik pro osobní vozy sluší a patří, využije autosalon v Paříži jako skvělou příležitost k odhalení zcela nové řady prémiových pneumatik Bridgestone a k prezentaci několika nejmodernějších projektů ze sériové výroby. Revoluční pneumatika Ecopia EP500 je první pneumatikou, která používá technologii Bridgestone ologic, a je exkluzivně montována jako originální výbava na elektromobily BMW i3. Pohled do budoucnosti poskytne návštěvníkům nová koncepční pneumatika Bridgestone AirFree, použitá na elektromobilu Toyota COMS. Středem pozornosti budou také pneumatiky Blizzak LM001, Blizzak LM80 EVO, Potenza S001, Turanza T001, Dueler H/P Sport a Adrenalin RE002.
Nové směřování
Současným i budoucím fanouškům značky Bridgestone bude prezentován nový styl a směřování globální značky Bridgestone prostřednictvím nových propagačních materiálů a zcela nového korporátního videa s titulem „The Moment“. Nová kampaň hodlá znovu oživit vášeň pro cestu – jde o stejnou vášeň, která inspiruje Bridgestone k vývoji pneumatik, jež udávají tempo inovací v automobilovém průmyslu.
„Fotokabinka“ BMW i3
Budoucnost techniky automobilu a pneumatik přibližuje elektromobil BMW i3, vybavený pneumatikami „ologic“ Bridgestone Ecopia EP500, které jsou dodávány jako exkluzivní originální výbava. Návštěvníci budou mít možnost usednout za volant BMW i3 a vyfotit se s pozadím podle vlastní volby. Budou-li chtít, mohou své fotografie okamžitě sdílet prostřednictvím Facebooku, a získat tak šanci na výhru cestovního voucheru. Vyhraje fotografie, která do konce autosalonu získá nejvíc označení „To se mi líbí“!