Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Tradiční vánoční a charitativní akce “Svařák” přilákala na jihlavské náměstí řady zájemců. Firma Bosch Diesel s.r.o. podpořila rekordním výtěžkem z vánoční akce ve výši 70 000 korun dětské oddělení Nemocnice Jihlava.
Charitativní a vánoční akce „Svařák“ firmy Bosch Diesel s.r.o. z Jihlavy se těšila i letos tradičně vysokému zájmu jihlavské veřejnosti. Akci uspořádala firma pro své zaměstnance a veřejnost společně s doprovodným kulturním programem na jihlavském Masarykově náměstí v rámci vánočních trhů. Získaný výtěžek z prodeje svařeného vína dosáhl rekordní částky 70 632 korun.
„Jako každý rok bude i letošní výnos věnován charitativním organizacím v Kraje Vysočina. Letošním příjemcem výtěžku je dětské oddělení Nemocnice Jihlava. Z výtěžku bude možné uhradit část nákladů na rekonstrukcí pokojů dětského oddělení, dále náklady na pořízení bezpečného dětského nábytku beze hran a na nákup nových koupacích boxů pro novorozeneckou jednotku intenzivní péče. Díky akci „Sbírej plastová víčka“ pořádanou společně s našimi odborovými organizacemi nasbírali naši zaměstnanci více než 100 kilogramů plastových víček. I výtěžek z prodeje plastových víček půjde na pomoc dětskému oddělní Nemocnice Jihlava,“ sdělil obchodní ředitel firmy Bosch Diesel s.r.o. Hermann Butz.
Charitativní akci firmy provázel i stánkový prodeje předmětů z chráněných dílen regionálních neziskových organizací APLA Vysočina a Hospicové hnutí Vysočina. Vánoční prodej svařeného vína je společně s firemním plesem konaným v březnu další charitativní akcí, kterou organizuje vedení závodu firmy Bosch Diesel společně se svými zaměstnanci. Prodej svařeného vína doprovázel bohatý kulturní program doplněný ledovým barem, ohňostrojem a videomappingem ve 3D. Prodej svařeného vína byl prováděn osobně vedením firmy a vedoucími pracovníky firmy Bosch Diesel s.r.o.
„V rámci našeho aktivního partnerství s městem Jihlavou a spolupráce s Krajem Vysočina rádi prokazujeme, že jsme schopni převzít svůj díl společenské odpovědnosti. Charitativní akce tohoto typu, jakým je například vánoční prodej svařeného vína, by měly být signálem pro město Jihlavu, její obyvatele a celý region Vysočiny, že Bosch v Jihlavě bere svoji společenskou odpovědnost vážně,“ sdělil na závěr vánoční akce obchodní ředitel Hermann Butz.