Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Komise expertů Brand Council programu Czech Superbrands udělila cenu Superbrands Award 2013 značce BMW v České republice.
Cena Superbrands Award vyzdvihuje značky na základě odborných kritérií. Komise Brand Council, která rozhoduje o vítězích, je složena z uznávaných odborníků, jejichž rozhodnutí a rozhodnutí českého spotřebitele, potvrzuje dosavadní úspěch značky BMW. Značky jsou nominovány výhradně na základě odborných kritérií, přičemž společnosti nemohou žádat o toto uznání.
Mezinárodní program Superbrands.
Tento program byl před více než patnácti lety zaveden ve Velké Británii marketingovými a komunikačními odborníky. Stanovil si dva cíle: uvést do středu pozornosti mimořádně silné značky a prezentovat příklady pro účastníky trhu, kteří by se rádi rozvíjeli a učili. Od té doby se tento program stal populárním na celém světě a dnes je cena Superbrands Award uznávána jako speciální ocenění v 88 zemích na pěti kontinentech. Komise Brand Council má klíčovou roli a odpovědnost v každé zemi, která se programu účastní. Organizátoři soutěže proto vybírají pro tuto roli jen vysoce uznávané odborníky, a to na základě rozsáhlého výběrového procesu.