Od léta nabídne verzi se zvětšenou kapacitou akumulátoru. BMW i3 (94 Ah) disponuje kapacitou 33 kWh, které bylo dosaženo větší hustotou lithium-iontových článků akumulátoru. Rozměry akumulátoru zůstaly nezměněné, ale došlo k prodloužení dojezdu o více než 50 procent, v normovaném cyklu se dojezd prodloužil ze 190 na 300 kilometrů. Při plném nabití akumulátoru lze v každodenním provozu, a to i za nevhodných povětrnostních podmínek, kdy se například používá topení, ujet 200 kilometrů. Jízdní dynamika vozu vybaveného hybridním synchronním elektromotorem o výkonu 125 kW (170 k) zůstala prakticky nezměněná. BMW i3 zrychlí z 0 na 100 km/h během 7,3 s. To znamená, že BMW i3 je nejen nejsportovnější, ale s kombinovanou spotřebou 12,6 kWh/100 km také nejúspornějším vozem svého segmentu.
BMW i3 s akumulátorem 60 Ah, které mělo premiéru před dvěma roky, zůstává i nadále v nabídce. Pro oba typy akumulátorů je připravena také verze s prodlužovačem dojezdu. Tento zážehový dvouválec dokáže při jízdě udržovat konstantní nabití akumulátoru a prodloužit dojezd o 150 km (BMW i3 (94 Ah)/BMW i3 (60 Ah): kombinovaná spotřeba paliva 0,6/0,6 l/100 km; kombinovaná spotřeba elektřiny: 11,3/13,5 kWh/100 km; kombinované emise CO2: 12/13 g/km. Tím se rozšiřuje nabídka tohoto prémiového elektromobilu na čtyři verze. Spolu s uvedením BMW i3 (94 Ah) BMW zahájilo prodej výkonnějších domácích nabíjecích stanic a nových prvků výbavy. Flexibilní konstrukce BMW i3 navíc dává stávajícím zákazníkům možnost, vyměnit akumulátor ve svých stávajících vozech BMW i3 za nový.
Foto:BMW