MotorInfo

BestDrive už myslí na Vánoce

3.11.2015 14:26
BestDrive už myslí na Vánoce

Pro BestDrive, stejně jako pro většinu jiných firem, jsou Vánoce příležitostí, jak poděkovat svým klientům za dosavadní spolupráci. Letos zde ale jdou na Vánoce ještě trochu jinak.

V minulých letech byl už podzim ve znamení příprav, ladily se vánoční přání, ale i dárky – reklamní předměty s logem servisní sítě. „Vánoce jsou rodinné svátky. Nejvíc si je užívají právě děti. A my jsme přemýšleli nad tím, jak to skloubit. Proto jsme se rozhodli investovat finance na vánoční reklamní předměty trochu jinak, podle nás lépe. Nejen obdarovat obchodní partnery, ale hlavně – v rámci naší společenské odpovědnosti – podat někomu pomocnou ruku,“ říká Karel Kučera, ředitel a jednatel společnosti ContiTrade Services s.r.o., která provozuje servisní síť BestDrive. „Výběr toho, kdo naši pomoc potřebuje nejvíce, vůbec není jednoduchý. Je to vždy o rozhodnutí odborníků, proto jsme se rozhodli pro pomoc prostřednictvím podpory Nadace Naše dítě,“ dodává Karel Kučera.

Finance využije Nadace Naše dítě na pomoc ohroženým dětem v celé České republice. Na spolupráci mají velký podíl také děti s mentálním a kombinovaným postižením z Denního a týdenního stacionáře v Jihlavě. Ty vyrobily drátěné rybičky – poděkování pro obchodní partnery. A letos to bude poděkování dvojí: od BestDrive za obchodní spolupráci. A od Nadace Naše dítě za podporu jejich nadační činnosti.

 

Foto:BestDrive