MotorInfo

BestDrive Truck Fleet Management

16.2.2016 09:36
BestDrive Truck Fleet Management

BestDrive nabízí Truck Fleet Management – komplexní pneuhospodářství pro nákladní flotily.

To, že v pobočkách servisní sítě BestDrive jsou odborníci na nákladní pneumatiky, není novinka. Nákladním pneumatikám i pneuservisu se zde věnují už desítky let, během kterých získali nejen bohaté zkušenosti s nákladními plášti mnoha značek, ale i s nejlepším způsobem jejich použití a montáže. Veškeré zkušenosti z oblasti nákladních pneumatik se pak promítají v produktu, jehož popularita v poslední době stále roste. Truck Fleet Management – nebo chcete-li česky – komplexní pneuhospodářství pro nákladní flotily.

Jaký zákazník pneuhospodářství ocení? Jednoduše každá společnost, která vlastní vozový park s nákladními automobily. Jsou to zejména ti, kteří se chtějí naplno věnovat organizaci svého podnikání. A starost o pneumatiky rádi přenechají profesionálům.

„Hlavní cíl společnosti ContiTrade Services i našich zákazníků je společný: optimalizace a úspora provozních nákladů spojených s pneumatikami. Podstatou naší služby je pravidelná komplexní péče o pneumatiky celého vozového parku“, vysvětluje Petr Zapletal, truck fleet manager sítě BestDrive. „Součástí naší péče jsou i analýzy veškerých získaných dat, protože jen podrobnou analýzou můžeme maximalizovat využití každé pneumatiky. Speciální software FleetFox zajistí zákazníkovi snazší plánování nákladů a rozpočtů spojených s pneumatikami, určí maximální využitelnost pneumatik a zaručí bezpečnost na cestách“, dodává Petr Zapletal.

Software FleetFox byl vytvořen speciálně pro potřeby koncernu Continental. a je v praxi používán již 3 roky, společně s dalšími evropskými sesterskými servisními sítěmi – např. slovenskou sítí Pneubox nebo německými servisy Vergölst. Systém je průběžně aktualizován a upravován tak, aby neustále odpovídal požadavkům servisů, ale i zákazníků. Do systému FleetFox se kromě autorizovaných uživatelů servisní sítě BestDrive dostane přes webové rozhraní i zákazník. Ten tu získá informace pro lepší plánování nákladů, předem zná předpokládaný termín výměny pneumatik nebo termín pro prořezání a následné protektorování plášťů.

"Dokážeme detailně zmapovat celý životní cyklus každé pneumatiky od první montáže až po demontáž ojetého protektoru a v návaznosti na to vyčíslit celkové náklady na jeden ujetý kilometr. Což je pro zákazníka cenná informace, protože mu dáme poměrně přesný přehled jeho budoucích plateb spojených s pneuhospodářstvím,“ objasňuje Petr Zapletal.

Aby systém FleetFox fungoval, musí obsahovat kvalitní data. Základní informace jsou získávány při vstupní kontrole vozového parku - první fleet check obvykle probíhá přímo v depu u zákazníka. Už po první kontrole systém dokáže prezentovat aktuální stav pneuhospodářství vozového parku i doporučit potřebné kroky, které povedou k optimalizaci a zlepšení situace.

Může se stát, že pneumatiky vozového parku i jejich stav jsou ve špičkové kondici. V tom případě ztrácí naše nabídka smysl, protože optimální pneuhospodářství je již nastaveno. Takových případů je ale málo,“ uzavírá téma Petr Zapletal.

 

Foto:BestDrive