MotorInfo

BestDrive bilancuje

7.1.2016 15:36
BestDrive bilancuje

Většina lidí na konci roku bilancuje a do roku nového vstupuje s mnoha předsevzetími. A nejinak je tomu i v servisní síti BestDrive. Co se v uplynulém roce povedlo? A co zde chystají pro rok příští?

 

Hlavní prioritou servisní sítě BestDrive je stále kvalita: ať už jde o kvalitu poskytovaných služeb, prodávaného zboží nebo i kvalitu servisních míst,“ říká ing. Karel Kučera, ředitel a jednatel společnosti ContiTrade Services s.r.o., která provozuje servisní síť BestDrive.

Z pohledu našich aktivit byla uplynulé léta - loňský rok nevyjímaje – ovlivněna mnoha faktory: zvyšující se požadavky našich zákazníků na kvalitu našich služeb i zboží, ale i stále vyšší tlak na atraktivní ceny. Relativně stabilní velikost trhu s pneumatikami, ale zároveň ještě aktivnější konkurence. Přes všechny tyto na první pohled nepříliš pozitivní vlivy se nám v loňském roce podařilo mnohé. Máme už tři pobočky servisní sítě BestDrive v prémiových černo-oranžových barvách, zvýšili jsme servisní kapacity sítě díky nárůstu počtu servisních boxů, rozšířili jsme nabídku servisních služeb, nabídli jsme zákazníkům jednodušší objednávání na servis díky objednávání přes internet nebo prostřednictvím SMS, zpříjemňujeme zákazníkům pobyt u nás třeba i zavedením wifi,“ shrnuje rok 2015 Karel Kučera.

 „Klíčovým faktorem úspěchu servisní sítě nejsou budovy nebo servisní vybavení. Zní to jako klišé, ale nejdůležitější jsou lidé. Profesionálové ve svém oboru, kteří jsou motivovaní a chtějí sebe i servisní síť dál rozvíjet. Jsme proto rádi, když našim zaměstnancům můžeme umožnit další rozvoj jejich znalostí a dovedností. Ať už prostřednictvím odborných školení nebo výměnou zkušeností. Jsme součástí globálního koncernu Continental, který provozuje servisní sítě v dalších mnoha zemích nejen v Evropě, ale i například v Africe či Asii. Kolegové mají možnost navštívit sesterské servisní organizace v rámci výměnných pobytů nebo se účastnit nejrůznějších společných projektů,“ říká Karel Kučera.

A co čeká BestDrive v novém roce 2016? Servisní síť BestDrive chce být ještě blíže k zákazníkům. „Hledáme proto další možnosti rozšíření sítě Bestdrive – ať už cestou vlastních nebo franšízových poboček. Připravujeme naše prodejny na zvyšující se tlak konkurence. A pokračujeme v posilování našich pozic v oblasti maloobchodu, kde jsme schopni zvýšit přidanou hodnotu nejen pro zákazníka, ale i pro naší mateřskou společnost. Na těchto aktivitách úzce spolupracujeme s mnoha divizemi koncernu Continental AG, jehož nedílnou součástí je i servisní síť BestDrive,“ nastínil plány na letošní rok Karel Kučera.

 

Foto:BestDrive