Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
BESIP, který by měl u nás působit v roli hlavního koordinačního subjektu bezpečnosti silničního provozu, je v současné době nejen bez šéfa, ale i bez schváleného programu své činnosti.
S koncepcí další činnosti a programem Besipu, který byl připravován pro letošní rok, se ministr dopravy ing. A. Prachař ani neseznámil. Jeho kritika se v poslední době zaměřila pouze na jednu z oblastí – resp. pouze jeden z výstupů – tzv. televizní Besipky.
Na druhou stranu je bývalému šéfovi Besipu vyčítáno, že se neztotožnil s koncepcí činnosti připravovanou vedením ministerstva. Ta však doposud není vytvořena ani nastíněna, takže se vlastně nebylo k čemu vyjádřit. Vázla komunikace Besipu s vedením resortu, tedy i schvalování realizace jednotlivých plánovaných aktivit, což se začalo negativně odrážet na realizaci programu. Vše vyústilo v rezignaci vedoucího Besipu. V současné době je tak Besip nejen bez programu, ale i bez šéfa. Nabízí se otázka, komu a čemu má současná rošáda posloužit.
V každém případě byl Besip v uplynulém roce a půl vidět nejen v médiích, ale jeho činnost se pozitivně odrazila i ve statistikách nehodovosti. A tak uvidíme, čím nás překvapí v roce letošním.