Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Kampaň na cestovní pojištění je komunikačně podpořená představením čtyřčlenného hrdinského týmu AXAngers, který spojuje poskytování návazné péče a asistence.
Klienti tak mohou poznat konkrétní zaměstnance společnosti, kteří jim pomáhají, a lépe si představit jejich jednotlivé činnosti. Kampaň má za cíl představit komplexnost a rozsah souvisejících činností u cestovního pojištění, které klientům AXA Assistance nabízí, v čem všem může pomoci a jak se odlišuje od konkurence.
Kampaň odstartovala 1. 7. a opírá se zejména o online formáty. Cestovní pojištění je v kampani představeno jako služba, která není definována jen limity, ale zejména kvalitou asistenčního týmu. Společnost AXA Assistance disponuje celosvětovou sítí zdravotnických zařízení včetně týmu českých lékařů, kteří v případě potřeby vyjíždí pomoci klientům do zahraničí.
Kvalitní tým a asistenční služby mohou v extrémním případě rozhodnout i o záchraně lidského života. V dubnu 2015 došlo z velice závažných zdravotních důvodů k hospitalizaci klienta AXA Assistance v Indonésii. Zdravotní stav klienta se však nadále zhoršoval a vybavení indonéské nemocnice přestávalo stačit k zajištění odborné péče. AXA Assistance proto transportovala pacienta leteckou ambulancí do nemocnice v Singapuru, kde bylo možné poskytnout adekvátní léčbu.
Pro následný hladký průběh repatriace byl do Singapuru z České republiky vyslán i lékařský tým AXA Assistance. Celkové náklady, které byly vynaloženy na poskytnutí lékařské péče, léky a transporty, překročily hranici šesti milionů korun. Díky neomezenému krytí léčebných výloh bylo vše pokryto z cestovního pojištění a klient nemusel řešit žádné vzniklé náklady.
„Našim stávajícím i potenciálním klientům chceme ukázat, že pojištění není jen o rozsahu limitů, ale o službě jako takové. Důležitá je struktura asistenčních činností, které pro klienty zajišťujeme – péče a assistence je podstatou naší společnosti,“ uvedl Jaroslav Holý z AXA Assistance.