MotorInfo

Autotým představuje nový produkt pro autobazary

30.11.2016 08:52
Autotým představuje nový produkt pro autobazary

Společnost Autotým s.r.o. představila další nový produkt s názvem VIRAT, který je primárně určen pro autobazary a vizuálně identifikuje na prodejní ploše vozy prohlédnuté odbornými rádci Autotýmu. 

Cílem nového produktu je další forma oslovení koncového zákazníka. Nový produkt VIRAT byl společností Autotým vyvíjen necelých 14 měsíců a jeho potřeba vycházela ze situace, ve které se nachází klient, hledající ojetý vůz nejen na velkých webových portálech, ale i fyzicky prohlídkou vybraných autobazarů. Často totiž dochází k tomu, že webové portály nabízí neexistující vozy s cílem pouze nalákat klienty na výhodnou nabídku.

Hlavní princip nového produktu VIRAT spočívá v zevrubné nezávislé osobní prohlídce 5 ojetých vozů odbornými rádci Autotýmu přímo v místě autobazaru, který si tuto službu objedná. Na každém vozidle je provedena prohlídka čítající 130 kontrolních bodů a výsledek prohlídky je zanesen v systému společnosti Autotým pro případný budoucí kontakt ze strany klienta. Každý takto nezávisle prohlédnutý vůz je vizuálně označen vyrázným samolepícím štítkem na přední skle daného vozu. Tento štítek informuje případného zájemce o čísle vozu (VIN), datumu prohlídky a bezplatné telefonní kontaktní lince do společnosti Autotým.

„Zavedení nového produktu VIRAT znamená další přiblížení potenciálním zákazníkům, v tomto případě navíc těm, kteří se aktivně nepohybují ve světě online vyhledávání vozů, ale navštěvují autobazary osobně. Je nesmírně důležité zdůraznit, že zmíněný samolepící štítek nalepený na vozidle neznamená, že vozidlo je doporučeno a v pořádku, ale dává možnost zájemci nás kontaktovat pro získání podrobných informací o skutečném stavu vozidla,“ vysvětluje Jiří Beneš, vedoucí oddělení péče o zákazníka společnosti Autotým.

Potenciální zájemce o vozidlo označené samolepícím štítkem Autotýmu může získat kompletní ´Protokol o prohlídce´ za 550 Kč (včetně DPH) nebo využít nabídkových balíčků MINI (1 990 Kč) či STANDARD s technickou prohlídkou ve smluvním servisu (2 990 Kč).

Autobazar využívající službu VIRAT napomáhá nejen zprůhlednit trh s ojetými vozy bez nekalých praktik, ale získává také možnost zařadit vybraná (nezávisle prověřená) vozidla do databáze společnosti Autotým, která je přednostně využívána pro klienty hledající ojetý vůz (nabídkový balíček PREMIUM). Často tak dochází k přednostnímu prodeji takto prověřeného vozu právě díky zmíněné databázi.

Statistika činnosti Autotýmu ukazuje, že stále více zákazníků si nechává nezávisle prověřit vůz bez osobní účasti na prohlídce. „Lidé nám více důvěřují. Když zmíním konkrétní čísla, tak například od začátku roku jsme prověřili 1 008 ojetých vozů, a z toho v 534 případech nebyl klient u naší prohlídky. Ještě zajímavějším  údajem je však skutečnost, že z těchto 534 klientů, kteří se prohlídky nezúčastnilo si nakonec 332 z nich vůz skutečně zakoupilo. A to je rozhodně údaj hovořící o celkové důvěře ke službám Autotýmu,“ doplňuje Jiří Beneš.

V současnosti využívá nový produkt VIRAT přes 30 autobazarů po celé ČR, které jsou označeny reklamními banery Autotýmu a kde tato společnost nezávisle prověřila již více jak 150 vozů. Tyto vozy jsou poté označeny štítkem a jsou zahrnuty i v internetové nabídce každého autobazaru.

 

 

Foto:Autotým