MotorInfo

AUTOSALON BRNO se chce zaměřit na podporu prodeje vozidel

18.1.2013 17:07
AUTOSALON BRNO se chce zaměřit na podporu prodeje vozidel

AUTOSALON BRNO 2013 se koná na brněnském výstavišti v novém dubnovém termínu, který koresponduje se začátkem jednoho z nejdůležitějších období prodeje aut v průběhu roku.

Mezinárodní veletrh osobních automobilů AUTOSALON BRNO (4. – 8. 4. 2013) otevírá svým jedenáctým ročníkem novou koncepci brněnských veletrhů osobních automobilů. Jarní termín navazuje na ženevský autosalon a otevírá důležité prodejní období. Pro návštěvnickou veřejnost to znamená možnost prohlédnout si a vyzkoušet nové modely představené na významném světovém autosalonu, pro vystavovatele pak jedinečnou možnost přiblížit nové modely své značky zájemcům i potenciálním zákazníkům právě ve chvíli, kdy se většina z nich o koupi nového rozhoduje.

Návštěvníci se mohou těšit nejen na velkosériové značky, ale i na malosériové automobily, tuning a příslušenství. AUTOSALON BRNO bude umístěn do nové části výstaviště, expozice velkých automobilek najdou návštěvníci v pavilonech P a V, ostatní expozice v pavilonu F. Do nové koncepce brněnského veletrhu osobních automobilů patří také zkušební jízdy a programy, v nichž automobilky nabízejí ojeté vozy s prověřenou kvalitou a původem, prodlouženou zárukou a financováním. Z doprovodných programů lze zmínit například den pro fleetové manažery, který proběhne v pondělí 8. 4. ve spolupráci s časopisem Fleet. O víkendu budou mít zlevněné vstupné mimo jiné držitelé rodinných pasů, v pondělí držitelé senior pasů.