MotorInfo

Autoklub ´Jede na dřeň´

7.4.2016 08:01
Autoklub ´Jede na dřeň´

Autoklub ČR a komunikační agentura Reklamní inženýři v letošním roce plánují rozšířit projekt „Jedu na dřeň“ na nejvýznamnější motoristické sportovní akce.

V loňském roce proběhla velmi úspěšně pilotní část projektu v rámci největší automobilové akce v České republice Barum Czech Rally Zlín. Během podniku se podařilo zaregistrovat 571 nových dárců do Českého národního registru dárců dřeně (ČNRDD). Tento výsledek potvrdil jednak kvalitní přípravu celého projektu včetně mediální kampaně ze strany agentury, ale také připravenost fanoušků motoristického sportu pomáhat správné věci. Na základě této zkušenosti Autoklub ČR připravuje rozšíření projektu i na další akce, kde je možno využít vysoké návštěvnosti k dosažení co největšího počtu registrací dárců. Zároveň Autoklub ČR pracuje na získávání partnerů, kteří svou podporou umožní projekt realizovat v co největším rozsahu.

Každý rok je v ČR zjištěno více než 1 100 případů leukémie, což vychází na více než 3 denně. Cílem kampaně Jedu na dřeň je ze současných 0,5 % populace v registru dárců kostní dřeně v ČR dosáhnout za pět let 5 % registrovaných. Proto se Autoklub ČR rozhodl tento projekt podpořit a spolupodílet se na rozšíření databáze dárců kostní dřeně.

„Momentálně plánujeme s Reklamními inženýry kalendář, ve kterém si stanovíme velké sportovní akce letošní sezony, na nichž bychom rádi zopakovali úspěchy při odběrech v minulém roce. Zároveň oslovujeme potenciální partnery pro podporu realizace odběrů. Je to velice potřebný projekt a věříme, že naši závodníci a fanoušci motoristického sportu řady dárců v registru určitě rádi rozšíří,“ dodává Radek Ječmínek, výkonný ředitel Autoklubu ČR.

 

Ilustrační foto:Jedu na dřeň