MotorInfo

AUTOBOND GROUP s velkými investicemi i nárůstem obchodu

27.1.2015 08:16
AUTOBOND GROUP s velkými investicemi i nárůstem obchodu

AUTOBOND GROUP a.s. hlásí za rok 2014 další nárůst prodeje o 15 % na celkových 2 378 ks.

Společnosti se už poněkolikáté podařilo obhájit pozici jedničky v dealerské síti zn. Kia (810 ks) a Suzuki (345 ks). Pokud jde o finanční ukazatele, společnost díky silné investiční aktivitě, kdy v polovině roku 2014 odkoupila od firmy Auto Palace Praha multiznačkový areál v Praze-Vysočanech a bezprostředně nato investovala do přestavby autosalonu Nissan podle zbrusu nového evropského prodejního konceptu, nedosáhla na hospodářský výsledek roku 2013, nicméně i přesto její neauditovaná rentabilita tržeb (ROS) překročila 1 % při obratu bezmála 1 mld. Kč.Další nezanedbatelné investice byly pak směřovány do přestavby a otevření autosalonů zn. Ford v Plzni a Mitsubishi v Karlových Varech.

Mezi velké úspěchy AUTOBONDu v minulém roce lze počítat i ocenění Nejlepší dealer a Nejlepší fleetové centrum Kia roku 2014. Titul Nejlepšího dealera dostala společnost už podruhé, když obhájila stejné ocenění z roku 2013.

„V roce 2015 předpokládáme jisté zklidnění našich investičních aktivit. Nerezignovali jsme úplně na naší dlouhodobou snahu, která míří k obsazení regionu Brna, ale naše akviziční cílení bude mít vyšší a preciznější parametry tak, aby případná akvizice zapadla přesně do strategie firmy. Zároveň budeme soustředit naše síly na stabilizaci společnosti, přičemž již od začátku roku 2015 naběhne nový model vnitřního organizačního uspořádání, který by měl AUTOBOND přivést k hranici 3 000 ks prodaných vozidel. Základním postulátem naší práce i nadále zůstává budování otevřených vztahů s našimi zákazníky a permanentní zvyšování kvality nabízených produktů i služeb,“ uvedl Ing. Libor Šrámek, předseda představenstva a výkonný ředitel společnosti AUTOBOND GROUP.

  Foto:AUTOBOND