MotorInfo

Autoavant otevřel novou prodejnu Dacia

24.11.2014 13:58
Autoavant otevřel novou prodejnu Dacia

Autoavant družstvo, koncesionář značek Renault a Dacia, má na Ďáblické ulici v Praze novou prodejnu vozů Dacia.

Rozvoj značky Dacia, vývoj její nabídky,  každoroční rozšiřování produktové řady vozidel uváděných na český trh a v neposlední řadě i změna vnímání značky Dacia zákazníky na českém trhu, to všechno byly aspekty, které zvažovali v Autoavantu při rozhodování o výstavbě nové prodejny této značky.

Nová prodejna vozidel Dacia byla vybudována rekonstrukcí stávajícího objektu, doposud užívaného jako prodejna ojetých vozidel.  Výhodná poloha tohoto objektu se čtvercovým půdorysem, plně prosklenou fasádou, dostatečnou výškou vnitřního prostoru a fasádou otočenou ze tří stran do ulice, to vše naplňovalo představu o dostatečně reprezentativním prostoru pro prodejnu vozidel značky Dacia.

Úpravy objektu se ujal Ing.arch. Milan Česák ze společnosti ipon-arch, s.r.o. Více než pětimilionová investice do rekonstrukce objektu, která probíhala od června do října 2014, spočívala především v jeho celkovém zateplení, vybudování  sociálního a prodejního zázemí. Hala byla původně nevytápěná, a tak bylo upraveno zateplení střešní konstrukce, atiky, sloupů  a stěn, osazeno nové zasklení ze ztrojených vakuovaných skel. Pro vstup zákazníků je vytvořeno zádveří, vjezd vozů je dvoukřídlovými prosklenými vraty s posuvem do stran a s osazenou tepelnou clonou nad otvorem. Ze zádveří je přístupné universální WC pro invalidy (ostatní zázemí pro personál je v rámci areálu). Personál má k dispozici čajovou kuchyňku a úklidovou komoru. Nábytkovou sestavou jsou vytvořena dvě až tři místa obsluhy (prodeje). Industriální charakter celé budovy se naplno projeví ve vnitřním prostoru prodejny díky důslednému „přiznání“ všech prvků nosné ocelové konstrukce a obvodového pláště prosklené fasády. Tento pocit je dále umocněn také volbou průmyslových osvětlovacích těles, která poskytují dostatek světla k prezentaci vystavovaných vozidel. Jednoduchost členění prosklených výloh i zděné vestavby sociálního zázemí, při zachování vysokých tepelně technických parametrů, zase přináší do vnitřního prostoru o velikosti bezmála 250 m2 pocit klidu, tepla a čistoty.

Autoavant předpokládá v letošním roce prodej zhruba 350 vozů značky Dacia. O tom, že tento počet není nereálný svědčí 296 prodaných Dacií zhruba k polovině měsíce listopadu. Dalšímu rozvoji prodejů by měl napomoci i právě otevřený nový showroom.

 

Zdroj: Autoavant družstvo; ipon-arch, s.r.o. Foto: J. Svoboda