Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Skupina Auto Palace letos zahájila třetí dekádu svého působení na českém trhu, a to hned s novou značkou.
Své portfolio rozšířila o servisní a prodejní zastoupení Peugeot a v současné době tak v Česku nabízí devět značek. Autosalon Peugeot otevřel dveře svým zákazníkům v prodejním centru Auto Palace Brno, kde si mohou kromě vozů Peugeot vybrat ještě z nabídky automobilů Hyundai, Mazda, Mitsubishi nebo Volvo.
„Naším cílem bylo rozšířit portfolio o silnou evropskou značku s nabídkou široké škály vozů včetně užitkových. Peugeot dokonale splňuje tyto atributy a je pro nás profesionálním partnerem, kterému můžeme nabídnout bohaté zkušenosti jednoho z největších prodejců automobilů u nás. Novou spoluprácí navíc zahajujeme třetí desetiletí působení skupiny Auto Palace v České republice,“ komentuje rozšíření portfolia Karel Klouda, ředitel dealerské sítě Auto Palace.
Doplněním značky Peugeot do portfolia Auto Palace Brno byla rozšířena nabídka tak, aby si pod jednou střechou prodejního centra vybral opravdu každý. Od ledna 2012 nabízí prodej a autorizovaný servis vozů Peugeot, Hyundai, Mazda, Mitsubishi a Volvo. V loňském roce prodalo Auto Palace Brno 725 nových a 241 ojetých vozů.