Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Skupina Auto Palace za rok 2016 prodala celkem 14 069 nových a ojetých automobilů, což v porovnání s rokem 2015 představuje nárůst o téměř pětinu (18 %).
Za uplynulých 12 měsíců prodala dealerská síť Auto Palace v ČR celkem 11 243 nových a 2 826 ojetých automobilů, tedy o 18 % více než v roce 2015. V porovnání let 2016 a 2015 Auto Palace zvýšil prodej nových vozů o 16 % a ojetin o 26 %.Skupina Auto Palace rostla vloni dynamičtěji než automobilový trh v ČR celkově, jež z nedávno zveřejněných výsledků hlásí nárůst prodaných nových vozů o 12,5 %. Největšího podílu prodaných nových vozů vloni dosahovaly ve skupině Auto Palace značky Ford, kterých se v dealerské síti prodalo 5 698 kusů. Druhou příčku obsadila Škoda s celkovým počtem 1 897 vozů následovaná značkou Hyundai s 1 782 automobily. Ojetinám pak kraloval Hyundai se 653 prodanými vozy, následován Škodou (488 vozů) a Fordem (308 vozů).
„Auto Palace je jednou z nejstarších společností prodávající automobily na světě a já jsem velice potěšen, že naše dealerství volí zákazníci za svého partnera čím dál tím častěji. Díky kvalitě poskytovaných služeb, rekonstrukci našich showroomů, zlepšování technického zázemí a agresivní cenovou politiku naší společnosti jsme za uplynulý rok opět obhájili pozici dealera č. 1 značek Ford, Mitsubishi a Mazda a zároveň Hyundai z jediné pobočky v pražských Butovicích,“ říká Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace pro ČR a SR. „Náš loňský obrat velmi pravděpodobně překoná magickou hranici 5 mld. Kč, nicméně na finální výsledky skupiny za ČR i celou skupinu si ještě musíme počkat*,“ dodává R. Howie.
Foto:Auto Palace