MotorInfo

Auto Palace Group plánuje další investice

1.4.2015 07:49
Auto Palace Group plánuje další investice

Společnost Auto Palace Group hospodařila vloni s obratem 3,6 mld. Kč, eviduje nárůst v počtu prodaných vozů a plánuje další výrazné investice.

Fakt, že trh automobily znovu roste potrzuje i jeden ze tří největších dealerů v ČR, společnost Auto Palace Group. Firma, jež vloni hospodařila s celkovým obratem 3,6 mld. Kč a celkově prodala 9 237 (7 167 nových + 2070 ojetých) vozů, což činilo 17% nárůst oproti roku 2013, eviduje i za první dva měsíce tohoto roku větší zájem o koupi automobilů. Za leden a únor letošního roku jich prodala 1 616 (1 266 nových + 350 ojetých), což znamená nárůst o více než pětinu (22,4 %) oproti roku 2014.

V současnosti jsme dealerem číslo jedna v prodejích značek Ford, Mazda, Mitsubishi a Infiniti. Zároveň jsme lídrem v prodejích vozů Hyundai z jedné pobočky, třetím největším prodejcem vozů značky Opel a čtvrtým nejúspěšnějším prodejcem značky Peugeot v ČR. Velkou radost máme také z nově nastavené spolupráce se Škoda Auto, kde jsme v meziročním srovnání prvních dvou měsíců letošního a loňského roku v prodejních výsledcích na 7. místě mezi dealery této značky v republice,“ komentuje prodejní výsledky Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace Group. „Protože se naší skupině v České republice daří, již vloni jsme začali s výraznou modernizací našich showroomů v Praze a Brně. Jen za loňský rok jsme proinvestovali bezmála 11,5 milionů korun a další investice v řádu 20 mil. Kč máme v plánu i pro letošní rok,“ doplňuje Ralph Howie.

Největšího podílu vloni dosahovaly v Auto Palace Group prodeje značky Ford, kterých se v dealerské síti prodalo 3 775. Druhou nejprodávanější značkou pak byl Hyundai (1 313) a třetí Opel (455). Prodeje vozů značky Opel zároveň vloni vykázaly největší nárůst.

Za leden a únor 2015 eviduje firma opět největší zájem o automobily značky Ford (608). Druhou nejžádanější značkou byl v daném období Hyundai, kde bylo prodáno 224 vozů. Třetí pozici pak obsadila značka Škoda s 192 prodanými automobily. V rámci únorové akce Opel 24 Auto Palace prolomil jako jediný dealer Opel hranici 100 objednaných vozů (konkrétně 125) a umístil se na prvním místě v prodejích v rámci této akce.

Skupina Autobinck je prostřednictvím svých dceřiných společností jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Současná hodnota investic přesahuje 1 miliardu korun a skupina v ČR zaměstnává 340 lidí na plný úvazek. Skupina Auto Palace plánuje expanzi prostřednictvím jak akvizic, tak investic do vlastních obchodních projektů během příštích dvou let. V tomto roce se počítá s další modernizací zejména na pražském Spořilově a v Brně, kde se brzy otevřou nové showroomy značek Mazda a Mitsubishi. Investice jsou rovněž plánovány na ostatních pobočkách Auto Palace Group v ČR a na Slovensku.

 

Foto:J.Svoboda