MotorInfo

AUTO IN s.r.o. otevírá první mimopražský FordStore

12.11.2015 17:16
AUTO IN s.r.o. otevírá první mimopražský FordStore

Společnost AUTO IN s.r.o. otevřela v Pardubicích první mimopražský showroom s označením FordStore.

Koncept FordStore je značkovou výkladní skříní, která zaujme novým designem prodejních prostor a přesvědčí i úrovní služeb. Proto se také o jeho přidělení mohou ucházet jen nejkvalitnější autorizovaní partneři Fordu působící ve velkých městech. Od běžného showroomu se FordStore liší už na první pohled. Na první pohled se snaží upoutat již zcela novým vzhledem s obrovským modrobílým logem Ford přes celou přední prosklenou stěnu prodejny. Uvnitř pak návštěvníci najdou inovovaný vzhled prodejní plochy s prosvětleným interiérem, uklidňující atmosférou a výraznými designovými prvky. Ty označují prostor, kde jsou vystaveny jednotlivé skupiny vozů (SUV, Focus ST, Mustang…). Nový styl interiéru založený na modré, bílé a oranžové barvě vytváří příjemné prostředí, jehož jednotlivé části jsou určeny např. pro kontakt s prodejci, získávání zajímavých informací o společnosti Ford a jejích produktech či jen k nerušené relaxaci s kvalitní kávou a dalším občerstvením. Návštěvníky přitom ke každé sekci navádí výrazný informační systém.

Součástí nového FordStore společnosti AUTO IN s.r.o. v Pardubicích je mimo jiné i velkoplošná obrazovka složená z devíti displejů o úhlopříčce 55 palců, na níž si zákazník může svůj nový vůz prohlédnout ze všech úhlů téměř v životní velikosti, nebo tzv. Vignale koutek vybavený pohodlnou koženou sedačkou a interaktivním konferenčním stolkem, jehož deska je zároveň velkým dotykovým displejem s připojením na internet a webové stránky Fordu. Vystavené vozy jsou rozčleněny do logických skupin (např. SUV, užitkové nebo rodinné vozy), aby je návštěvníci showroomu mohli přímo na místě snáze porovnat. Další novinkou právě otevřeného FordStore je skvělá konektivita, která zájemcům o vozy Ford významně usnadňuje výběr a rozhodování. Veškeré potřebné informace, týkající se konkrétních vozů nebo třeba zabudovaných technologií, totiž snadno získají z tabletů, jež jsou součástí vybavení showroomu – a to díky velmi rychlému internetovému připojení přes Wi-Fi.

FordStore znamená také jistou exkluzivitu a výsadní postavení v rámci celé dealerské sítě Ford. Pouze FordStore totiž může zákazníkům prodat a předat špičkové modely jako Ford Mustang, Ford Vignale nebo, od příštího roku, Ford Focus RS.

„Velice mě těší, že první mimopražský a druhý český FordStore vyrostl právě u nás v Pardubicích, v jednom z našich šesti dealerství,“ uvedl majitel společnosti AUTO IN s.r.o. Miloš Pavlíček. „Myslím, že v minulých letech jsme již motoristickou veřejnost i importéra Fordu přesvědčili o tom, že špičkový dealer může úspěšně fungovat i mimo hlavní město. Jsem si jist, že nový FordStore nám umožní obsloužit zákazníky ještě lépe než dosud a přinese naší společnosti další rozvoj,“ dodal Pavlíček.

 

Foto:Ford