Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Prodeje ojetých vozidel v říjnu u Auto Esa nijak dramaticky nestouply. Zvyšuje se však podíl prodaných vozů přes internet.
Počet prodaných vozidel v Auto ESA byl v říjnu 2014 na úrovni rekordních zářijových prodejů. Konkrétně bylo prodáno 979 vozidel, což je pouze o dva vozy méně než v září (981 vozidel). Výrazně se však zvyšuje počet návštěv webových stránek a také počet vozidel, která byla prodána právě prostřednictvím webu, resp. prodejního formuláře na webových stránkách. V měsíci říjnu to konkrétně představovalo 833 961 návštěv webových stránek společnosti, tedy 26 901 návštěv denně. Zobrazeno bylo 3 572 116 stránek, což je o 3,1 % více, než v předchozím měsíci. Přímo přes webové formuláře bylo prodáno 283 vozidel, tedy 29 % celkových prodejů. Podle Auto ESA tato čísla jednoznačně potvrzují, že zákazníci čím dál tím častěji využívají k výběru vozu internetové stránky prodejce a do prodejny přicházejí již s konkrétní objednávkou nebo alespoň přesně vybraným vozem.
„Naše internetové stránky zaznamenávají kontinuální růst návštěvnosti celý letošní rok,“ říká Filip Kučera, ředitel marketingu Auto ESA a vysvětluje proč: „Lidé si již dávno zvykli kupovat přes internet ledničky, letenky nebo celé dovolené a tento model se nyní přesouvá i do oblasti nákupu ojetého vozu.“ Podle Kučery proto není daleko doba, kdy zákazník takový vůz přes internet nejen objedná, ale také i zaplatí a nechá si jej dovézt domů: „Je to otázka času a samozřejmě i důvěry. Jakmile budou v České republice existovat takové legislativní podmínky a nástroje k prověřování ojetých vozidel jako například v USA, nebude takovému způsobu prodeje ojetých vozů nic bránit.“ Auto ESA očekává, že v roce 2015 může prodej ojetých vozidel přes jejich webové stránky dosáhnout až 40% podíl z celkových prodejů.