Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Model Auris Hybrid prodělal další vylepšení, jejichž výsledkem je snížení hladiny emisí CO2 na 84 g/km. Připojuje se tímto ke svému sourozenci Touring Sports na vrcholu této automobilové třídy.
Ke snížení emisí CO2 napomohlo jiné vyladění vozu a použití nejrůznějších úprav aerodynamiky, jako jsou například nové aerodynamické stabilizační lamely v oblasti zadního skla. Provedená opatření se odrazila ve zlepšení celkové hospodárnosti bez negativních dopadů na výkonové parametry vozu. Nové úpravy dokládají nasazení Toyoty při snižování spotřeby u svých modelů; s novými modifikacemi jsme se mohli poprvé seznámit u modelu Auris Hybrid Touring Sports s průměrnými emisemi 85 g/km, jehož premiéra se uskutečnila letos v březnu v rámci autosalonu v Ženevě.
Evropští zákazníci přijali nový Auris velmi příznivě, neboť za první čtvrtletí 2013 zde poptávka po tomto modelu vzrostla o 27 %. Nejnovějším strůjcem zmiňovaného růstu je varianta Auris Hybrid, jejíž meziroční prodeje se zvýšily o plných 69 %, což jen dokládá atraktivitu pro zákazníky a výhody spojené s nízkými náklady na provoz. Nová nižší hladina emisí CO2 znovu dokazuje nejnižší provozní náklady modelu Auris Hybrid v této třídě; dalšími výhodami jsou významné daňové pobídky v některých evropských zemích, výjimky ze zákazů vjezdu do vymezených městských zón nebo nižší náklady na servis a údržbu.
Nový Auris Hybrid s průměrnými emisemi 84 g/km od letošního června nahradí v síti prodejců Toyota stávající verzi 87 g/km.
Auris Hybrid (kola 15") |
||
EMISE CO2 (g/km) |
Hatchback |
Touring Sports |
Město |
82 |
84 |
Mimo město |
83 |
84 |
Kombinované |
84 |
85 |