Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Nové TT pojetí designu připomíná první generaci této modelové řady představenou v roce 1998, technickými lahůdkami jsou Audi virtual cockpit a světlomety Matrix LED.
Na přídi nového Audi TT dominují horizontální linie. Maska chladiče Singleframe je široká a nízká. Kapotu motoru člení dva prolisy ve tvaru písmene V. Novinkou je také umístění čtyř kruhů uprostřed na kapotě motoru, jež dává najevo příbuznost s R8. Velké otvory pro přívod vzduchu jsou rozděleny příčkami a tento motiv se opakuje ve světlometech, které jsou strukturovány pomocí dělicích příček, z nichž září světlo pro denní svícení. Audi bude na přání dodávat světlomety LED nebo ještě inovativnější technologii Matrix LED, u níž je dálkové světlo vytvářeno jednotlivě regulovatelnými elektroluminiscenčními diodami.
Profil nového kupé v mnoha detailech připomíná klasický design první generace. Kontura prahů definuje výraznou hranu, na níž se láme světlo, a široké podběhy kol vytvářejí vlastní geometrická tělesa. Podběh předního kola protíná spára kapoty motoru, která pokračuje přes dveře jako linie Tornádo až k zádi. Nízký pás prosklení kabiny vyvolává dojem samostatného tělesa. Uspořádání střešního sloupku C s mírným záhybem propůjčuje novému TT atletický charakter.
Dojem sportovní šířky umocňují horizontální linie také na zádi. Příčky v zadních světlometech přebírají motiv z předních světlometů. Zároveň jsou trvale osvětleny, což je další novinka u značky Audi. Oba světlomety jsou vzájemně propojeny třetím brzdovým světlem v podobě nízkého pásu. U všech variant motorů jsou v difuzoru uloženy dvě velké kruhové koncovky výfukové soustavy. TTS má stejně jako všechny modely Audi S čtyři koncovky.
Charakter sportovního vozu je u nového Audi TT vyjádřen také vnitřním designem. Středová konzola a výplně dveří mají plynulé a vzájemně sladěné tvary. Přístrojová deska se při pohledu shora podobá křídlu letadla. Kruhové výdechy ventilační soustavy, klasický prvek vozů TT, připomínají proudové motory a přímo do nich je vloženo ovládání klimatizace. Štíhlé tvary přístrojové desky bylo možné vytvořit právě díky umístění ovládacích prvků klimatizace do výdechů ventilační soustavy a také díky nahrazení centrálního monitoru MMI virtuálním přístrojovým panelem Audi virtual cockpit.