Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Citroën se při příležitosti premiéry filmu Angry Birds , která je naplánovaná na 11. května, spojil se společností Sony pro neobvyklou reklamní kampaň, v níž se mísí auta značky s bláznivým a rozzlobeným klanem ptáků.
Angry Birds : malá výbušná video hra, která se dočkala mezinárodního úspěchu, se stala společenským fenoménem. Úspěch byl takový, že tihle ohromní ptáci zaplaví od 11. května i plátna kin. Pro Citroën to byla příležitost spojit se se Sony a připravit nezvyklou reklamní kampaň. Značka v ní spojila své hlavní modely s Angry Birds a využila hodnoty, které sdílejí společně, tedy legraci a optimismus.
Každý pták má vlastní auto, takže Ruďák je spojený s vozem Citroën C4 Cactus, Žluťas s C3, Stela s C1…
Tato kampaň se objevuje ve zhruba 30 zemích, v Evropě, v Rusku, v Asii a dokonce i v Oceánii. Svěží barevné dílko se řadí mezi výsledky odvážných partnerství, která značka navázala od začátku roku s různými firmami jako je Rip Curl (C4 Cactus), Courrèges (koncepční vůz E-Méhary styled by Courrèges), Hyphen Hyphen (koncepční vůz SpaceTourer Hyphen) nebo colette (Berlingo).