Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Podle nejnovějšího průzkumu konzultační společnosti Interbrand se současná hodnota značky Allianz meziročně zvýšila o 8 procent a činí přibližně 6,7 miliardy amerických dolarů.
V žebříčku společnosti Interbrand, která hodnotí nejlepší globální značky, je Allianz 63. nejhodnotnější značkou na světě a již několik let je také nejvýše oceňovaná v indexu udržitelnosti Dow Jones mezi pojistiteli.
Na celém světě má Allianz více než 78 milionů zákazníků a přes 600 tisíc zaměstnanců, obchodních zástupců, nebo partnerů, kteří společně pracují na úspěchu značky Allianz. V souladu s tímto cílem zhruba 80 procent společností začleněných ve skupině Allianz vystupuje také pod jednotnou značkou Allianz. Interbrand konstatuje, že snahy skupiny Allianz přijít s novými a inovativními přístupy při kontaktu s klienty posilují celkovou zkušenost se značkou napříč všemi trhy a nabídkami produktů. To vytváří atmosféru důvěry ve značku a posiluje její trvalou hodnotu.
Allianz stojí také v žebříčku top 50 nejlepších globálních zelených značek, který sestavuje rovněž Interbrand. Navíc už několik let je značka Allianz nejvýše hodnocená v indexu udržitelnosti Dow Jones mezi pojistiteli. To jen dokazuje, že všechny zelené iniciativy Allianz jsou správné, ať už to jsou investice do obnovitelných zdrojů, nebo do neutrálního dopadu obchodních operaci na klima či nabídky „eko“ produktů.
„Úspěšná obchodní strategie Allianz zahrnuje nejen dobré finanční výsledky, ale co je nejdůležitější - spokojné klienty, kterým poskytuje vynikající služby a produkty přizpůsobené jejich potřebám. Dnešní klienti chtějí komunikovat s pojišťovnou nejrůznějšími moderními cestami a prostředky, takže musíme investovat do technologií a neustále posouvat naše úsilí o digitalizaci. Cílem našeho snažení je, abychom byli i nadále považováni za důvěryhodného partnera,“ uvedl Christian Deuringer, zodpovědný za management značky ve skupině Allianz.
Značku Allianz podporují i sponzorské aktivity, zejména dobře zkombinovaný balíček globálních a lokálních aktivit, který podporuje zákaznickou zkušenost se značkou Allianz. Tyto aktivity jsou zaměřené nejen externě, ale i interně – vždyť zaměstnanci společnosti tvoří síť nositelů značky uvnitř firmy a dále šíří její pozitivní obraz mezi svými přáteli, rodinou, nebo obchodními partnery.
Allianz pokračuje ve sponzorských aktivitách v oblastech, v nichž existuje silné propojení s jejím obchodním zaměřením. Globálně je to například spojení bezpečnosti na silnicích a Formule 1 anebo podpory paralympijského sportu a pomoci lidem znovu se začlenit do společnosti po úrazu. Fotbalový kemp pro malé fotbalisty, golfový tábor, nebo hudební kemp s pianistou Lang Langem pak pomáhají mladým lidem navázat dialog mezi nejrůznějšími kulturami.