MotorInfo

Allianz je nejcennější pojišťovací značkou

2.2.2016 14:19
Allianz je nejcennější pojišťovací značkou

Allianz je celosvětově nejcennější pojišťovací značkou. Její hodnota přesahuje půl bilionu korun.

Jako jediná pojišťovna na světě se Allianz dostala mezi Top 50 nejcennějších značek roku 2016. V prestižním žebříčku Brand Finance Global 500 se umístila na 43. místě. Značka pojišťovací skupiny meziročně zvýšila svou hodnotu o 8,1 % na 20,3 miliardy dolarů, tedy přes půl bilionu korun. Na vrcholu žebříčku pojišťovacích značek stojí Allianz již třetí rok v řadě.

Společnost Brand Finance vyhodnotila strategii skupiny, postavenou na orientaci na zákazníka a zevrubné digitalizaci pojišťovacích procesů, jako záruku stability v současném nevyzpytatelném tržním prostředí i příslib budoucí prosperity. Důkazem, že se Allianz daří inovace uvádět do praxe, je stále rostoucí hrubé předepsané pojistné. Také díky tomu se značka oproti loňskému roku posunula o jednu příčku výše.

„Toto skvělé hodnocení poukazuje na to, že naše strategie jedné značky, stejně jako naše zřejmá orientace na zákazníka a digitalizaci, budují důvěru a oslovují naše klienty po celém světě. Chtěli bychom jim poděkovat za jejich rostoucí loajalitu,“ okomentoval výsledky průzkumu Christian Deuringer, brand manažer skupiny Allianz.

Značka Allianz vykazuje výborné výsledky nejen v globálním srovnání, ale i na českém trhu. Jako třetí největší pojišťovna v Česku získala Allianz loni celou řadu ocenění. V soutěži Fincentrum Banka roku 2015 se stala Pojišťovnou roku 2015, posbírala zde ale první místa i za své autopojištění a životní pojištění. V Ceně Hospodářských novin získala titul Nejlepší neživotní pojišťovny 2015, zařadila se i mezi nejprestižnější české značky v rámci Czech Business Superbrands Award 2015. Celkem loni získala ještě dalších deset ocenění, které ji umístily na stupně vítězů.